Які рахунки відкриває у казначействі школа, набуваючи фінансової автономії

1342

Запитання

Якщо школа набуває фінансової автономії, то які рахунки у казначействі необхідно відкривати?

Відповідь

За відкриття рахунків у територіальних органах казначейства при автономії школи керуються Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом МФУ від 22.06.2012 № 758.

З огляду на норми цього порядку за місцем обслуговування навчальний заклад здійснює відкриття таких рахунків для розрахунково-касового обслуговування:

бюджетні рахунки

для зарахування власних надходжень бюджетних установ

це рахунки за надходженнями у розрізі кодів класифікації доходів бюджету

для операцій з бюджетними коштами

реєстраційні рахунки розпорядників бюджетних коштів, що призначені для  отримання бюджетних асигнувань

спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників бюджетних коштів, що відкривають для використання коштів спеціального фонду

небюджетні рахунки

відкривають у випадках, передбачених законодавством, за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів

депозитні рахунки для операцій з коштами, які з настанням відповідних умов підлягають поверненню або перерахуванню за призначенням

інші рахунки клієнтів за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів, а саме для зарахування коштів:

– Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності — для виплати лікарняних

– Управління соціального захисту населення — для виплат постраждалим від аварії на ЧАЕС

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4937

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10362