Які рахунки відкриває у казначействі школа, набуваючи фінансової автономії

1981

Запитання

Якщо школа набуває фінансової автономії, то які рахунки у казначействі необхідно відкривати?

Відповідь

За відкриття рахунків у територіальних органах казначейства при автономії школи керуються Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом МФУ від 22.06.2012 № 758.

З огляду на норми цього порядку за місцем обслуговування навчальний заклад здійснює відкриття таких рахунків для розрахунково-касового обслуговування:

бюджетні рахунки

для зарахування власних надходжень бюджетних установ

це рахунки за надходженнями у розрізі кодів класифікації доходів бюджету

для операцій з бюджетними коштами

реєстраційні рахунки розпорядників бюджетних коштів, що призначені для  отримання бюджетних асигнувань

спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників бюджетних коштів, що відкривають для використання коштів спеціального фонду

небюджетні рахунки

відкривають у випадках, передбачених законодавством, за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів

депозитні рахунки для операцій з коштами, які з настанням відповідних умов підлягають поверненню або перерахуванню за призначенням

інші рахунки клієнтів за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів, а саме для зарахування коштів:

– Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності — для виплати лікарняних

– Управління соціального захисту населення — для виплат постраждалим від аварії на ЧАЕС

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
211

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54129

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
693

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110903