Як часто проводити медико-педагогічний контроль на уроках фізичної культури

5365

Запитання

Відповідь

Медико-педагогічний контроль на уроках фізичної культури здійснюють у 1−11-х класах.

До медико-педагогічного контролю в школі залучають:

  • медичний персонал лікувально-профілактичних закладів
  • медичних працівників школи
  • учителів.

Організаційні моменти забезпечує керівник загальноосвітнього навчального закладу.

Графік проведення медико-педагогічного контролю розробляють з огляду на його орієнтовну кратність, наведену в додатку 1 до Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 N 518/674.

Посада особи, яка здійснює контроль

Мінімальна кількість разів

Мета перевірки

на місяць

протягом семестру

протягом навчального року

Директор школи

1

2–3

Адміністративне інспектування

Заступник директора з навчально-виховної роботи

1

2–3

Методичне інспектування

Заступник директора з виховної роботи

1

4

8

Оздоровчо-виховна робота

Класні керівники

1

4

8

Відвідування учнями уроків фізичної культури, їхня дисциплінованість, успішність

Медичний персонал

1

3

6

Відповідність фізичного навантаження функціональним можливостям учнів

Обов’язки між виконавцями розподіляють, зважаючи на графу «Мета перевірки» таблиці та залежно від об’єкта контролю. Можуть вивчати:

  • рівень навантаження учнів
  • відповідність фізичного навантаження статі
  • відповідність одягу та взуття учнів умовам проведення занять
  • гігієнічні умови місця проведення уроку:

– температура та вологість повітря

– ефективність вентиляції

– рівень освітленості

– якість і своєчасність вологого прибирання приміщень

– дотримання правил техніки безпеки

– наявність засобів першої медичної допомоги.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54052

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
539

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110763

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707