Як оцінюють письмові роботи з математики у початковій школі

9557

Запитання

Відповідь

Ще до початку 2016/2017 навчального року Міністерство освіти і науки України:

Оцінювання в початковій школі засноване на досягненнях, а не невдачах.

При оцінюванні письмових робіт враховують:

  • правильність виконаної роботи
  • наявність грубих і негрубих помилок.

Грубі помилки:

  • неправильне обчислення або розв’язання задачі
  • неправильне застосування правил
  • невідповідність вимірювань умові завдання тощо.

Оцінювання письмової роботи з математики у початковій школі

Кількість помилок

Рівень навчальних досягнень учня

  • 7–9 грубих помилок

  • початковий
  • 4–6 грубих помилок

  • середній
  • 1–3 грубі помилки

  • достатній
  • Немає або ж одна несуттєва помилка

  • високий

Негрубими помилками вважають:

  • відсутність або спотворення назв величин, термінів, назв геометричних фігур
  • стилістично неправильно сформульована відповідь
  • неправильно списані дані завдання тощо.

Не можна вважати недоліком роботи помилку, яку учень знайшов і виправив самостійно.

Зауважте!

Якщо перевірка навчальних досягнень відбувається усно, то враховують, наскільки учень початкової школи:

  • орієнтується в математичних поняттях, діях, геометричних формах
  • самостійно виконав завдання

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129821

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57754

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9287

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1193