Відповідь
Ще до початку 2016/2017 навчального року Міністерство освіти і науки України:
Оцінювання в початковій школі засноване на досягненнях, а не невдачах.
При оцінюванні письмових робіт враховують:
- правильність виконаної роботи
- наявність грубих і негрубих помилок.
Грубі помилки:
- неправильне обчислення або розв’язання задачі
- неправильне застосування правил
- невідповідність вимірювань умові завдання тощо.
Оцінювання письмової роботи з математики у початковій школі
| Кількість помилок | | Рівень навчальних досягнень учня |
| | | |
| | | |
| | | |
- Немає або ж одна несуттєва помилка
| | |
Негрубими помилками вважають:
- відсутність або спотворення назв величин, термінів, назв геометричних фігур
- стилістично неправильно сформульована відповідь
- неправильно списані дані завдання тощо.
Не можна вважати недоліком роботи помилку, яку учень знайшов і виправив самостійно.
Зауважте!
Якщо перевірка навчальних досягнень відбувається усно, то враховують, наскільки учень початкової школи:
- орієнтується в математичних поняттях, діях, геометричних формах
- самостійно виконав завдання
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів