Відповідь
Ще до початку 2016/2017 навчального року Міністерство освіти і науки України:
Оцінювання в початковій школі засноване на досягненнях, а не невдачах.
При оцінюванні письмових робіт враховують:
- правильність виконаної роботи
- наявність грубих і негрубих помилок.
Грубі помилки:
- неправильне обчислення або розв’язання задачі
- неправильне застосування правил
- невідповідність вимірювань умові завдання тощо.
Оцінювання письмової роботи з математики у початковій школі
| Кількість помилок | | Рівень навчальних досягнень учня |
| | | |
| | | |
| | | |
- Немає або ж одна несуттєва помилка
| | |
Негрубими помилками вважають:
- відсутність або спотворення назв величин, термінів, назв геометричних фігур
- стилістично неправильно сформульована відповідь
- неправильно списані дані завдання тощо.
Не можна вважати недоліком роботи помилку, яку учень знайшов і виправив самостійно.
Зауважте!
Якщо перевірка навчальних досягнень відбувається усно, то враховують, наскільки учень початкової школи:
- орієнтується в математичних поняттях, діях, геометричних формах
- самостійно виконав завдання
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Інклюзивно-ресурсний центр: принципи діяльності, завдання, штатний розпис, документація. Що визначає Положення про інклюзивно-ресурсний центр: завдання, принципи діяльності