Як оцінюють письмові роботи з математики у початковій школі

8364

Запитання

Відповідь

Ще до початку 2016/2017 навчального року Міністерство освіти і науки України:

Оцінювання в початковій школі засноване на досягненнях, а не невдачах.

При оцінюванні письмових робіт враховують:

  • правильність виконаної роботи
  • наявність грубих і негрубих помилок.

Грубі помилки:

  • неправильне обчислення або розв’язання задачі
  • неправильне застосування правил
  • невідповідність вимірювань умові завдання тощо.

Оцінювання письмової роботи з математики у початковій школі

Кількість помилок

Рівень навчальних досягнень учня

  • 7–9 грубих помилок

  • початковий
  • 4–6 грубих помилок

  • середній
  • 1–3 грубі помилки

  • достатній
  • Немає або ж одна несуттєва помилка

  • високий

Негрубими помилками вважають:

  • відсутність або спотворення назв величин, термінів, назв геометричних фігур
  • стилістично неправильно сформульована відповідь
  • неправильно списані дані завдання тощо.

Не можна вважати недоліком роботи помилку, яку учень знайшов і виправив самостійно.

Зауважте!

Якщо перевірка навчальних досягнень відбувається усно, то враховують, наскільки учень початкової школи:

  • орієнтується в математичних поняттях, діях, геометричних формах
  • самостійно виконав завдання

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
223677

Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
16657

Як виявити обдарованих учнів у школі

Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
50216

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
189182

Конспект інтегрованого уроку: музика, література та образотворче мистецтво

Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису
13333