Як оцінюють письмові роботи з математики у початковій школі

9538

Запитання

Відповідь

Ще до початку 2016/2017 навчального року Міністерство освіти і науки України:

Оцінювання в початковій школі засноване на досягненнях, а не невдачах.

При оцінюванні письмових робіт враховують:

  • правильність виконаної роботи
  • наявність грубих і негрубих помилок.

Грубі помилки:

  • неправильне обчислення або розв’язання задачі
  • неправильне застосування правил
  • невідповідність вимірювань умові завдання тощо.

Оцінювання письмової роботи з математики у початковій школі

Кількість помилок

Рівень навчальних досягнень учня

  • 7–9 грубих помилок

  • початковий
  • 4–6 грубих помилок

  • середній
  • 1–3 грубі помилки

  • достатній
  • Немає або ж одна несуттєва помилка

  • високий

Негрубими помилками вважають:

  • відсутність або спотворення назв величин, термінів, назв геометричних фігур
  • стилістично неправильно сформульована відповідь
  • неправильно списані дані завдання тощо.

Не можна вважати недоліком роботи помилку, яку учень знайшов і виправив самостійно.

Зауважте!

Якщо перевірка навчальних досягнень відбувається усно, то враховують, наскільки учень початкової школи:

  • орієнтується в математичних поняттях, діях, геометричних формах
  • самостійно виконав завдання

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
896

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3511

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220346