Посада завідувача філії опорної школи: штатні одиниці та оплата праці

25027

Запитання

Хто і як передбачає у штатному розписі опорної школи посаду завідувача філії та його оплату праці?

Відповідь

Одночасно зі сприянням розвитку мережі опорних шкіл до початку 2016/2017 навчального року МОН України внесло відповідні зміни до своїх наказів, визначивши щодо керівників опорних шкіл та їх філій:

  • схему тарифних розрядів (наказ від 17.08.2016 № 991)
  • кількість одиниць посад у штатному розписі (наказ від 19.09.2016  № 1120).

Кількість посад у штатному розписі та оплату праці визначає орган управління освітою.

Посаду завідувача філії вводять у кількості 1 шт. од. за наявності 20-ти і більше учнів.

Якщо учнів менше — обов’язки покладають на одного з учителів.

Рівень оплати праці завідувачеві визначають у діапазоні 14-15 тарифних розрядів — за умови фінансування з освітньої субвенції. Якщо ні — то 12-13 т. р. до початку 2017/2018 навчального року.

Тобто посадовий оклад завідувача філії:

12 т. р.

3392 грн

13 т. р.

3632 грн

14 т. р.

3872 грн

15 т. р.

4128 грн

Окрім того, постановою КМУ від 20.01.2016 № 79 посаду завідувача філії внесено до Переліку педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14.06.2000 № 963, що, зокрема, дає право на пенсію за вислугу років та надбавки, передбачені педагогічним працівникам шкіл.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Підвезення до закладу освіти: що варто знати, щоб організувати

Підвезення — необхідність для тих, хто живе у сільській місцевості за межею пішохідної доступності до закладу освіти. Як його організувати та яку документацію потрібно вести? Які є варіанти перевезень?
63931

Як атестувати практичних психологів та соціальних педагогів в ОТГ

Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
18374

Підвезення учнів до школи в ОТГ

Дієва система шкільного підвезення, якщо вона дійсно враховує всі необхідні фактори — відстані, кількість учнів, напрями маршрутів, економію пального, оренду транспорту тощо — може стати ефективним чинником поліпшення фінансової системи в освітній сфері ОТГ
9407