Чи відпочиватиме 56 днів вихователь-методист дошкільного закладу комбінованого типу

2289

Запитання

У дошкільному закладі комбінованого типу функціонує десять груп, з них: чотири групи для дітей з порушеннями зору, одна група — для дітей із затримкою психічного розвитку, одна — логопедична, чотири групи загального розвитку. На скільки днів відпустки має право вихователь-методист цього закладу?

Відповідь

Тривалість відпустки вихователя-методиста слід визначати за Порядком надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам, затвердженим постановою КМУ від 14.04.1997 № 346.

Звичайно вихователю-методисту щорічно надають 42 календарних дні відпочинку.

Так є два винятки для цієї посади, коли вихователю-методисту надають 56 к. дн. відпустки. Обов’язкова умова — робота в ДНЗ, де є діти, які потребують корекції фізичного і психічного розвитку. Це можуть заклади двох типів:

  • компенсуючого
  • комбінованого.

Зауважте!

У ДНЗ комбінованого типу, де груп для дітей, які потребують корекції фізичного і психічного розвитку, сформовано менше половини з усієї кількості груп, вихователь-методист відпочиватиме 42 к. дн.

Як видно з запитання, у 10-груповому дошкільному закладі є 6 груп компенсуючого типу, тож вихователь-методист цього закладу має право на щорічну основну відпустку тривалістю 56 к. дн.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Прохолодна робота дошкільного закладу в літню спеку

Синоптики прогнозують спекотне й посушливе літо. Найвищою температура повітря буває в липні та на початку серпня. Як організувати провітрювання приміщень, аби запобігти негативному впливу спеки на дитячий організм
8744

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5016