Як часто слід проводити медико-­педагогічне спостереження за уроками фізкультури у школі

4176

Запитання

Відповідь

Медико-педагогічне спостереження під час уроків з фізичного виховання є формою медико-педагогічного контролю.

Медико-педагогічне спостереження проводять медичний працівник (лікар, медсестра) разом із учителем під час:

  • уроків з фізичного виховання
  • динамічної перерви
  • занять спортивних секцій
  • змагань
  • інших форм фізичного виховання.

Орієнтовна кратність проведення медико­педагогічного спостереження за уроками фізичної культури у 1­-12-­х класах визначена в додатку 1 до Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» від 20.07.2009 № 518/674.

Орієнтовна кратність проведення медико-­педагогічного спостереження за уроками фізичної культури у 1­-12­-х класах

Хто контролює

Мінімальна кількість разів

Мета перевірки

Примітка

на місяць

протягом семестру

протягом навчального року

Директор школи

1

2–3

Адміністративне інспектування

Для одного потоку класів

Заступник директора з навчально-виховної роботи

1

2–3

Методичне інспектування

Заступник директора з виховної роботи

1

4

8

Оздоровчо-виховна робота

Класні керівники

1

4

8

Відвідування учнями уроків, дисциплінованість, успішність учнів

Для кожного класу

Медичний персонал

1

3

6

медико-педагогічний контроль за змістом і методами проведення уроків фізичної культури, за відповідністю фізичного навантаження функціональним можливостям учнів

Питання щодо ефективності організації фізичного виховання в навчальному закладі розглядають на засіданні педагогічної ради двічі на рік.

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
221651

Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
16652

Як виявити обдарованих учнів у школі

Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
50117

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
188394

Конспект інтегрованого уроку: музика, література та образотворче мистецтво

Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису
13304