Як часто слід проводити медико-­педагогічне спостереження за уроками фізкультури у школі

5821

Запитання

Відповідь

Медико-педагогічне спостереження під час уроків з фізичного виховання є формою медико-педагогічного контролю.

Медико-педагогічне спостереження проводять медичний працівник (лікар, медсестра) разом із учителем під час:

  • уроків з фізичного виховання
  • динамічної перерви
  • занять спортивних секцій
  • змагань
  • інших форм фізичного виховання.

Орієнтовна кратність проведення медико­педагогічного спостереження за уроками фізичної культури у 1­-12-­х класах визначена в додатку 1 до Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» від 20.07.2009 № 518/674.

Орієнтовна кратність проведення медико-­педагогічного спостереження за уроками фізичної культури у 1­-12­-х класах

Хто контролює

Мінімальна кількість разів

Мета перевірки

Примітка

на місяць

протягом семестру

протягом навчального року

Директор школи

1

2–3

Адміністративне інспектування

Для одного потоку класів

Заступник директора з навчально-виховної роботи

1

2–3

Методичне інспектування

Заступник директора з виховної роботи

1

4

8

Оздоровчо-виховна робота

Класні керівники

1

4

8

Відвідування учнями уроків, дисциплінованість, успішність учнів

Для кожного класу

Медичний персонал

1

3

6

медико-педагогічний контроль за змістом і методами проведення уроків фізичної культури, за відповідністю фізичного навантаження функціональним можливостям учнів

Питання щодо ефективності організації фізичного виховання в навчальному закладі розглядають на засіданні педагогічної ради двічі на рік.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
116888

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274619

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218776