Як часто слід проводити медико-­педагогічне спостереження за уроками фізкультури у школі

5044

Запитання

Відповідь

Медико-педагогічне спостереження під час уроків з фізичного виховання є формою медико-педагогічного контролю.

Медико-педагогічне спостереження проводять медичний працівник (лікар, медсестра) разом із учителем під час:

  • уроків з фізичного виховання
  • динамічної перерви
  • занять спортивних секцій
  • змагань
  • інших форм фізичного виховання.

Орієнтовна кратність проведення медико­педагогічного спостереження за уроками фізичної культури у 1­-12-­х класах визначена в додатку 1 до Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» від 20.07.2009 № 518/674.

Орієнтовна кратність проведення медико-­педагогічного спостереження за уроками фізичної культури у 1­-12­-х класах

Хто контролює

Мінімальна кількість разів

Мета перевірки

Примітка

на місяць

протягом семестру

протягом навчального року

Директор школи

1

2–3

Адміністративне інспектування

Для одного потоку класів

Заступник директора з навчально-виховної роботи

1

2–3

Методичне інспектування

Заступник директора з виховної роботи

1

4

8

Оздоровчо-виховна робота

Класні керівники

1

4

8

Відвідування учнями уроків, дисциплінованість, успішність учнів

Для кожного класу

Медичний персонал

1

3

6

медико-педагогічний контроль за змістом і методами проведення уроків фізичної культури, за відповідністю фізичного навантаження функціональним можливостям учнів

Питання щодо ефективності організації фізичного виховання в навчальному закладі розглядають на засіданні педагогічної ради двічі на рік.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

НМТ / ЗНО у 2025 році

Як буде проходити НМТ у 2025 році, дізнаємося вже зараз. Адже майбутні вступники розпочали підготовку до іспитів. Що чекає їх наприкінці навчального року?
3652

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
281