Хто має проводити ранкову гімнастику в дошкільному закладі

11407

Запитання

Відповідь

Ранкову гімнастику у дошкільному закладі може проводити як інструктор з фізкультури, так і вихователь.

При цьому варто враховувати:

На 10 груп у дошкільному закладі передбачають 1,25 шт. од. посади інструктора з фізкультури.

12 запитань і відповідей про атестацію

Якщо у закладі достатньо площі, аби проводити ранкову гімнастику з усіма дітьми, то інструктор з фізкультури може організовувати її:

  • влітку — на спортивному майданчику
  • взимку — у фізкультурній залі.

Для цього необхідно:

  • скласти відповідний розклад
  • звести групи за віковим принципом — молодші, середні, старші.

Звичайна тривалість ранкової гімнастики становить для дітей:

  • раннього віку — 4-5 хв.
  • молодшого дошкільного віку — 6-9 хв.
  • старшого дошкільного віку — 8-12 хв.

Отже, щоб провести ранкову гімнастику з трьома віковими групами дітей, достатньо півгодини.

Звісно, слід зважати на графік роботи інструктора з фізкультури, а також керуватися практичними міркуваннями. Погодьтеся, у групах раннього віку ранкову гімнастику ліпше провести вихователю.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Програма «Впевнений старт»: гайд для педагогів, що працюють з дошкільниками

Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
2322

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
52939

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220819