Аудит трудових книжок перед скануванням: що перевірити
Повноваження Державної служби якості освіти
Розділ V «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ»
Мета розбудови й функціонування системи ЗЯО не лише гарантувати й підвищувати якість освіти, а й:
- формувати довіру суспільства до системи та закладів освіти, органів управління освітою
- допомагати закладам освіти та іншим суб’єктам освітньої діяльності підвищувати якість освіти.
У системі розрізнено дві підсистеми:
- внутрішню
- зовнішню.
Які документи перевіряють під час інституційного аудиту
Зміст системи забезпечення якості освіти
ВНУТРІШНЯ | ► Cистема ЗЯО в закладах освіти |
| |
| |||
| |||
– здобувачів освіти | |||
– педагогічної (науково-педагогічної) діяльності педагогічних і науково-педагогічних працівників | |||
– управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти | |||
| |||
– необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, зокрема й для самостійної роботи здобувачів освіти | |||
– інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти | |||
| |||
– інклюзивного освітнього середовища | |||
– розумного пристосування | |||
| |||
ЗОВНІШНЯ | ► Інструменти, процедури та заходи забезпечення і підвищення якості освіти |
| |
| |||
| |||
| |||
| |||
| |||
| |||
► Органи та установи, що відповідають за ЗЯО ► Спеціально уповноважені державою установи, що проводять ЗНО | |||
► Незалежні установи оцінювання та ЗЯО | |||
► Система забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє ЗНО |
| ||
| |||
|
Що маєте зробити, щоб реалізувати право дитини навчатися в школі. Адже дитина має право вчитися в будь-якому закладі, якщо там є вільні місця. Але як директору зарахувати всіх дітей, якщо місць у закладі бракує?