Зміни у фінансуванні підтримки дітей з особливими освітніми потребами у 2025 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Кабмін перерозподілив обсяги субвенції з державного бюджету для надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2025 році

Кабмін перерозподілив субвенцію для підтримки дітей з особливими освітніми потребами у 2025 році

Зміни у фінансуванні підтримки дітей з особливими освітніми потребами у 2025 році Пам’ятка: 10 правил спілкування з людьми, які мають інвалідність
Скачати  

   

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про перерозподіл обсягів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2025 році. 

⚖ «Так» і «ні» в роботі з дитиною з ООП: СКАЧАТИ

Згідно з постановою, Міністерство освіти і науки отримає зміни у фінансуванні: обсяг видатків розвитку за програмою «Освітня субвенція» зменшено на 51,96 млн грн, натомість ця сума спрямована на видатки споживання за програмою підтримки осіб з ООП.

Субвенцію розподілено між місцевими бюджетами за спеціальним фондом відповідно до додатку до постанови. Кошти мають використовуватися за Порядком, затвердженим урядом ще у 2017 році.

Зміни з 01 вересня 2025 року в закладах освіти: 

  • батьки обов’язково мають підтверджувати факт проведення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять,  починаючи з 2025/2026 навчального року;

  • запровадити ведення журналу обліку психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять (послуг);

  • до кінця 2025 року МОН має розробити автоматизовану систему обліку таких послуг.

Очікується, що ці зміни сприятимуть більш ефективному використанню державних коштів та підвищенню якості підтримки дітей з особливими освітніми потребами.

Пам’ятка: 10 правил спілкування з людьми, які мають інвалідність

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
366

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9584

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5788

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56955

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді