Чи зберігається педагогічне звання «вихователь-методист» у разі переходу на посаду вихователя-методиста

7254

Запитання

Відповідь

Згідно з пунктом 3.27 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 06.09.2010 № 930 (далі — Типове положення), за педагогічними працівниками, які переходять на посади вихователів-­методистів, зберігаються присвоєні попередньою атестацією кваліфікаційні категорії.

Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через два роки після переходу на посаду методиста або вихователя-методиста.

Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-ІІІ за результатами атестації педагогічним працівникам дошкільного навчального закладу, які обіймають посаду вихователя-методиста, може бути присвоєне педагогічне звання «старший вихователь».

Згідно з пунктом 24 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102, підвищення ставок заробітної плати за звання, присвоєні за наслідками атестації, здійснюється лише за період роботи на посадах, на яких були присвоєні відповідні звання.

У випадках переходу працівника з одного закладу до іншого на однакові посади або на посади, які відповідають профілю предмету, дисципліни, що викладається, доплата за звання зберігається до чергової атестації.

Отже, педагогічне звання «вихователь-методист», присвоєне працівникові на посаді вихователя, не зберігається у випадку його переходу на посаду вихователя-методиста, оскільки в такому разі зберігається лише присвоєна за результатами попередньої атестації кваліфікаційна категорія. До того ж педагогічному працівникові на посаді вихователя-методиста за результатами атестації може бути присвоєне лише педагогічне звання «старший вихователь» за умови відповідності вимогам, встановленими пунктами 5.3 та (або) 5.4 Типового положення.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4821

Нова Примірна інструкція з діловодства в ЗДО

Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання
52602

Тарифікація у ЗДО: перевірте, чи правильно проводите та заповнюєте документи

Від тарифікації залежить, яку зарплату отримає кожен працівник, адже під час неї визначають обсяг педнавантаження працівників, розмір їхніх посадових окладів, встановлюють підвищення, надбавки, доплати тощо. У статті — поради, як проводити тарифікацію та як правильно заповнити тарифікаційний список.
73287