Атестація вчителя, який викладає кілька предметів

4653

Запитання

Відповідь

Згідно з пунктом 3.25 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473), вчителі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю.

У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

Міністерство освіти і науки України у листі «Про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 26.01.2011 № 1/9-44 наголошує, що органи управління освітою спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти мають планувати курси підвищення кваліфікації вчителів, які викладають два і більше навчальних предметів, застосовуючи очно-дистанційні, дистанційні, варіативні та інші форми навчання, які б органічно взаємоузгоджувалися з процедурою атестації педагогічних працівників.

У Типовому положенні немає вимоги проходити підвищення кваліфікації з предметів варіативної складової. Тому кваліфікаційна категорія, присвоєна вчителю за результатами атестації, поширюється й на педагогічне навантаження варіативної складової. Відповідно, атестуватися з предметів варіативної складової не потрібно.

Складено відповідно до роз’яснення Управління соціально-економічного розвитку Профспілки працівників освіти і науки України

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Відстрочка від мобілізації для педагогів

Педагогічні працівники мають право на відстрочку від мобілізації. У статті йдеться про умови та порядок надання відстрочки від мобілізації вчителям та іншим педагогічним працівникам
32

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8110

Завдання та обов’язки вчителя у посадовій інструкції за новим Профстандартом

З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом
25911

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24661

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
748