Атестація вчителя, який викладає кілька предметів

4339

Запитання

Відповідь

Згідно з пунктом 3.25 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473), вчителі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю.

У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

Міністерство освіти і науки України у листі «Про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 26.01.2011 № 1/9-44 наголошує, що органи управління освітою спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти мають планувати курси підвищення кваліфікації вчителів, які викладають два і більше навчальних предметів, застосовуючи очно-дистанційні, дистанційні, варіативні та інші форми навчання, які б органічно взаємоузгоджувалися з процедурою атестації педагогічних працівників.

У Типовому положенні немає вимоги проходити підвищення кваліфікації з предметів варіативної складової. Тому кваліфікаційна категорія, присвоєна вчителю за результатами атестації, поширюється й на педагогічне навантаження варіативної складової. Відповідно, атестуватися з предметів варіативної складової не потрібно.

Складено відповідно до роз’яснення Управління соціально-економічного розвитку Профспілки працівників освіти і науки України

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники втратили інтерес до роботи: яку модель мотивації обрати

Ви постійно мотивуєте працівників — нараховуєте премії, доплати, влаштовуєте конкурси на кращого працівника місяця. Однак ліпше працювати вони не починають. Чому мотивація не працює? Насправді працює, але за умови, що вона правильно побудована. Оберіть ефективну модель мотивації ваших працівників
19403

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
30518

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32929