Атестація вчителя, який викладає кілька предметів

4123

Запитання

Відповідь

Згідно з пунктом 3.25 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473), вчителі, які мають педагогічне навантаження з кількох предметів, атестуються з того предмета, який викладають за спеціальністю.

У цьому випадку присвоєна кваліфікаційна категорія поширюється на все педагогічне навантаження. Необхідною умовою при цьому є підвищення кваліфікації з предметів інваріантної складової змісту загальної середньої освіти.

Міністерство освіти і науки України у листі «Про застосування деяких норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 26.01.2011 № 1/9-44 наголошує, що органи управління освітою спільно з інститутами післядипломної педагогічної освіти мають планувати курси підвищення кваліфікації вчителів, які викладають два і більше навчальних предметів, застосовуючи очно-дистанційні, дистанційні, варіативні та інші форми навчання, які б органічно взаємоузгоджувалися з процедурою атестації педагогічних працівників.

У Типовому положенні немає вимоги проходити підвищення кваліфікації з предметів варіативної складової. Тому кваліфікаційна категорія, присвоєна вчителю за результатами атестації, поширюється й на педагогічне навантаження варіативної складової. Відповідно, атестуватися з предметів варіативної складової не потрібно.

Складено відповідно до роз’яснення Управління соціально-економічного розвитку Профспілки працівників освіти і науки України

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5077

Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру

Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15806