Шановні колеги, у нас є чудовий привід для святкування і взаємного привітання — п’ять років разом. Так, ми вже п’ять років щомісяця вітаємося. Ви радієте, отримавши чергове число журналу, а редакція тішиться вашими відгуками та оцінками. А ще ми надзвичайно раді отримувати від вас чергові запити й побажання, адже завдяки цьому маємо змогу поліпшувати журнал, робити його зручнішим і кориснішим саме для вас
Серпневе число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» гарантує практичному психологу впевнений старт у новому навчальному році. Адже на його сторінках публікації про те, як:
- розпочати професійну діяльність
- провести спостереження та психодіагностичне обстеження дитини дошкільного віку
- спланувати роботу щодо супроводу діяльності педагогів
- організувати психологічний супровід дітей-новачків.
Окрім цього, ми допоможемо оновити інформаційний стенд для батьків. Тут стануть у пригоді пам’ятки:
- «Батьківська відданість»
- «Як спілкуватися з дітьми раннього віку».
Опанування теми «Діагностика невротичних розладів особистості дитини» з навчального курсу й виконання самостійної роботи, ще на крок наблизить Вас до омріяного сертифікату. Він засвідчить ваші старання й успіх. І наприкінці року ми знову матимемо спільний привід для святкування.
З повагою,
Гурковська Тетяна Леонідівна,
головний редактор
У попередньому числі — Робота з дітьми раннього віку
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Готовність дитини до школи — глибоке та комплексне поняття, яке охоплює різні види показників, зокрема й функціональну готовність. Аби визначити її, слід скористатися спеціальними методиками. Про них — детально у статті
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного?
Скористайтеся карткою нервово-психічного розвитку дитини раннього віку під час діагностики у вашому закладі дошкільної освіти
Проблеми дітей — це водночас проблеми й батьків. Однак не кожен батько чи мати можуть бути спокійними й урівноваженими під час обговорення проблем своєї дитини. У разі виникнення таких ситуацій практичний психолог працює з подвійним колом проблем. Відповідно постає запитання: чиї проблеми фахівець має розв’язувати насамперед?