У серпні 2012 року вийшло друком презентаційне число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок». Відтоді редакція допомагає практичним психологам почуватися впевнено і компетентно. Прагне, аби кожне число відповідало їхнім запитам та очікуванням
Напередодні 2017/2018 навчального року пропонуємо пригадати публікації за актуальними темами.
Розв’язання фахових проблем: ретроспективний огляд для практичного психолога
Тема | Зміст | Відповідь |
Налагодження взаємодії з батьками новачків | Інна ЛИТВИН, | |
Як вибрати дитячий садок? Головне і другорядне при виборі | Ольга КЛЯПЕЦЬ, | |
Створення адаптаційної групи для дітей з мамами | Марина ДЕЙНЕКІНА, | |
Співпраця практичного психолога і вихователя-методиста в період адаптації новачків | Інна ЛИТВИН, | |
Своєрідність призвичаєння дитини чотирьох-п’яти років до нових умов | Тетяна ГУРКОВСЬКА, | |
Фахова та особистісна відповідальність фахівця | Відновлення ресурсів фахівця | Олена ШРАМКО, |
Досягнення успіху під час публічного виступу | Наталія КУЧЕРЯВА, | |
З чого розпочинається професійна діяльність? | Марина РОМАНЮК, | |
Своєрідність роботи фахівця у дошкільному закладі спеціального типу | Ірина ТЮРЮТІКОВА, | |
Інструменти роботи практичного психолога | Ірина ТЮРЮТІКОВА, | |
Як вчитися на помилках колег? Чи може бути професійний шлях легким? | Павло ДИМА, | |
Особливі навички в роботі | Людмила ЛИТВИНЕНКО, | |
Фахові знання для відновлення ресурсів | Марина РОМАНЮК, | |
Аналіз професійної діяльності та професійного зростання | Анна СТОРОЖЕНКО, | |
Наукове обґрунтування та практична реалізація успішності в професії | Галина ГУМЕНЮК, | |
Успішний старт в професії | Людмила ТЕРЕЩЕНКО, | |
Робота з педагогами | Що таке «Професійне вигорання»? Як допомогти колегам подолати його? | Олена БЕРНАЦЬКА, |
Вивчення необхідного рівня допомоги, якого потребує молодий педагог | Олена ГОЛОЩАПОВА, | |
Шляхи та засоби допомоги щодо удосконалення професійних умінь педагогів | Лариса ЄРГІЄВА, | |
Як запобігти виникненню емоційного вигорання у педагогів? | Тетяна ЗАВАДСЬКА, |