Яка форма Журналу обліку вогнегасників ЗДО

9871

Запитання

Яким нормативним актом визначено актуальну форму Журналу обліку вогнегасників закладу дошкільної освіти? Які дані вносити до цього Журналу?

Відповідь

Форма Журналу обліку вогнегасників наведена в додатку 2 до Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників, затв. наказом МВС України від 15.01.2018 № 25.

Форма Журналу обліку вогнегасників

Відповідь на запитання про дані, які фіксують, слід шукати в розділі III «Організаційні заходи щодо забезпечення експлуатації вогнегасників» Правил.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Журнал обліку вогнегасників веде особа, призначена наказом директора відповідальною за пожежну безпеку в закладі (п. 3 р. ІІІ).

СКАЧАТИ Форму Журналу обліку вогнегасниківФорма Журналу наведена в додатку 2 до Правил і містить 9 граф:

  • Обліковий №
  • Тип вогнегасника
  • Місце розташування вогнегасника
  • Дата проведення огляду
  • Висновки за результатами огляду
  • Перелік вжитих заходів щодо усунення виявлених недоліків
  • Дата направлення вогнегасника на технічне обслуговування
  • Дата повернення вогнегасника з технічного обслуговування
  • Найменування організації, яка здійснила технічне обслуговування.

Це і є зміст Журналу обліку вогнегасників.

Окрім того, за пп. 9 і 10 розділу ІІІ Правил, у Журналі слід фіксувати:

  • результати оглядів вогнегасників (не рідше разу на місяць)
  • інформацію про місцезнаходження вогнегасників, які на холодний період року перенесли в опалюване приміщення (відповідно до Правил).

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Організація роботи з охорони праці в закладах освіти

Завдання керівника з охорони праці в закладі освіти, зразок наказу про перегляд інструкцій з охорони праці, як провести інструктаж з охорони праці педагогічних працівників у дистанційному форматі. Про все це і більше читайте у статті.
76188

Тиждень безпеки в ЗДО: планування

Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу
104585