З таким питанням звернувся Інститут модернізації змісту освіти до Інститутів післядипломної педагогічної освіти
У листі від 24.07.2017 № 211/10-1549 ІМЗО просить обласні Інститути післядипломної педагогічної освіти повідомити про причини зменшення фахівців психологічної служби
До 31 липня Інститути післядипломної педагогічної освіти маю надати відповіді на електронну адресу ІМЗО.
Статистичні дані зібрав Український НМЦ практичної психології та соціальної роботи.
Порівнюючи відомості за 2015/2016 та 2016/2017 навчальні роки, найбільше фахівців психологічної служби поменшало у таких областях:
| Кіровоградська | – 89 |
| Миколаївська | – 65 |
| Київська | – 45 |
У Києві фахівців поменшало на 22 працівники.
Докладніша статистика — у додатку до листа.
Зауважте!
Учора, 26.07.2017, набрало чинності Положення про інклюзивно-ресурсний центр
Можна створити унікальну програму розвитку, придумати нову концепцію, розробити перспективну стратегію діяльності навчального закладу. Але реалізувати їх за відсутності висококваліфікованих працівників навряд чи вдасться
Тому будувати кадрову політику навчального закладу слід так, щоб допомогти кожному працівнику активізувати його професійні якості, задовольнити усі запити й прагнення до саморозвитку
Як це зробити — читайте:
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме