З таким питанням звернувся Інститут модернізації змісту освіти до Інститутів післядипломної педагогічної освіти
У листі від 24.07.2017 № 211/10-1549 ІМЗО просить обласні Інститути післядипломної педагогічної освіти повідомити про причини зменшення фахівців психологічної служби
До 31 липня Інститути післядипломної педагогічної освіти маю надати відповіді на електронну адресу ІМЗО.
Статистичні дані зібрав Український НМЦ практичної психології та соціальної роботи.
Порівнюючи відомості за 2015/2016 та 2016/2017 навчальні роки, найбільше фахівців психологічної служби поменшало у таких областях:
Кіровоградська | – 89 |
Миколаївська | – 65 |
Київська | – 45 |
У Києві фахівців поменшало на 22 працівники.
Докладніша статистика — у додатку до листа.
Зауважте!
Учора, 26.07.2017, набрало чинності Положення про інклюзивно-ресурсний центр
Можна створити унікальну програму розвитку, придумати нову концепцію, розробити перспективну стратегію діяльності навчального закладу. Але реалізувати їх за відсутності висококваліфікованих працівників навряд чи вдасться
Тому будувати кадрову політику навчального закладу слід так, щоб допомогти кожному працівнику активізувати його професійні якості, задовольнити усі запити й прагнення до саморозвитку
Як це зробити — читайте:
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.