У липневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» № 07/2017 — як забезпечити оптимальні умови для розвитку дитини раннього віку у дошкільному закладі
Ідея самоцінності перших років життя дитини як фундаменту формування її особистості вже не потребує доведення. Проте, щоб ця ідея реалізувалась у житті кожного малюка, поруч із ним мають бути відповідальні та компетентні дорослі, які:
- дарують безумовну любов
- стимулюють ініціативність
- знають і розуміють закономірності й особливості психічного розвитку дитини в період раннього віку та послуговуються ними для створення такого освітнього простору, що забезпечував би її активність і розкриття потенційних можливостей.
Змальований портрет дорослого є ідеальним. Але до нього й батькам, і педагогам слід прагнути. Прагнути заради дитини, себе, взаєморозуміння, заради любові.
У липневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» редакція радо представляє роботи практичних психологів, які впевнено прямують до своєї мети — забезпечити оптимальні умови для розвитку кожного малюка.
А ще хочемо потішити вас інформаційним подарунком — надаємо персональний код доступу до всіх матеріалів порталу освітян України «Педрада». Із ним ви без обмежень зможете читати статті про:
Що це за код та як скористатися ним, дивіться ліворуч, на другій сторінці обкладинки числа. Активуйте код і — вуаля! — вільно читайте статті порталу до кінця 2017 року та приємно і з користю спілкуйтеся у «Клубі практичних психологів».
З повагою
Тетяна Гурковська,
головний редактор журналу

P.S.:
Оскільки всі статті номеру — від практиків, то у ньому багато додатків, як-от:
- Адаптаційний листок (за Людмилою Кузнецовою та Любов’ю Переслені)
- Анкета для батьків «Чи готова Ваша дитина до вступу в дошкільний заклад?»
- Ігри та ігрові вправи на розвиток самосвідомості у дітей раннього віку
- Конспект батьківських зборів з елементами тренінгу «Будьмо знайомі»
- Конспект експрес-повідомлення для педагогів «Особливі види роботи з дітьми раннього віку»
- Методика вивчення психічного розвитку дітей від 1 до 3 років (за Наталією Микитюк)
- Методика «Діагностика розвитку мовлення» (за Теодором Хельбрюгге)
- Методики вивчення самосвідомості дитини раннього віку
- Міні-лекція для педагогів «Організація освітньої роботи з дітьми раннього віку»
- План-конспект групової консультації для батьків «Криза трьох років»
- План-конспект консультації для педагогів «Сенсорний розвиток дітей раннього віку»
- Причини складної поведінки дитини раннього віку
- Тематичний план розвивальної програми для дітей раннього віку «Форма. Колір. Величина»
- Структура трансдисциплінарної моделі психологічного супроводу дітей раннього віку
Готовність дитини до школи — глибоке та комплексне поняття, яке охоплює різні види показників, зокрема й функціональну готовність. Аби визначити її, слід скористатися спеціальними методиками. Про них — детально у статті
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного?
Скористайтеся карткою нервово-психічного розвитку дитини раннього віку під час діагностики у вашому закладі дошкільної освіти
Проблеми дітей — це водночас проблеми й батьків. Однак не кожен батько чи мати можуть бути спокійними й урівноваженими під час обговорення проблем своєї дитини. У разі виникнення таких ситуацій практичний психолог працює з подвійним колом проблем. Відповідно постає запитання: чиї проблеми фахівець має розв’язувати насамперед?
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку