Науково-практичний семінар «Web-STEM-школа–2017»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшов лист Інституту модернізації змісту освіти «Про проведення науково-практичного семінару “Web-STEM-школа – 2017”» від 31.07.2017 № 21.1/10-1592

Інститут модернізації змісту освіти запрошує до Web-STEM-школи задля ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи.

Навчання триватиме 22-29 серпня.

Участь безплатна.

Школа для:

  • науковців
  • методистів обласних інститутів післядипломної освіти
  • працівників районних (міських) методичних кабінетів
  • керівників навчальних закладів
  • учителів
  • інших педагогічних працівників та зацікавлених осіб.

Учасники «Web-STEM-школи – 2017»:

  • ознайомляться з досвідом запровадження STEM-підходів під час вивчення предметів природничо-математичного циклу
  • дізнаються про реалізацію STEM-підходів у дошкільній та початковій освіті
  • обговорять ідеї вчителів-новаторів щодо використання проектно-дослідної діяльності у навчально-виховному процесі тощо.

Щоб узяти участь, потрібно заповнити реєстраційну форму за посиланням у листі.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді