Для початкової школи укладуть хрестоматії сучасної української дитячої літератури

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учора, 08.09.2016, Колегія МОН України схвалила надання грифів хрестоматіям сучасної української дитячої літератури. Міністр освіти і науки Лілія Гриневич вважає це рішення важливим для підтримки оновлених програм початкової школи

Вперше за державний кошт планують надрукувати хрестоматії сучасної української дитячої літератури, які використовуватимуть у початковій школі.

З огляду на оновлену програму з літературного читання до хрестоматій увійдуть твори сучасних українських авторів — понад 30 письменників. Важливо, що у цих творах ітиметься про близькі дітям інтереси, проблеми, мрії та й загалом про сучасний світ.

Уже в цьому році очікують упорядкувати й видати дві книги для читання — для 1-2-х та 3-4-х класів.

«Мені надзвичайно приємно, що видавництва і автори, яким належать майнові права на обрані для хрестоматії твори, надали права на друк безкоштовно. Більше того — до кожного твору вони нададуть по одній авторській ілюстрації. Тож, крім усього іншого, це буде ще й сучасно ілюстрована дитяча книжка», — зазначила Лілія Гриневич на своїй сторінці Facebook.

Міністерство освіти і науки України уже надало Переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році, зокрема й у початковій школі.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
26

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110537

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді