Під час контролю керівник має:
- використовувати гнучкий підхід в управлінських діях
- відкидати недоцільні заходи
- уникати надмірної заорганізованості.
Три завдання у контролі виконання рішень
Завдання 1
Перший крок до виконання рішень педагогічної ради — взяти їх на контроль. Для цього завідувач може зафіксувати ухвалені рішення в:
- електронній базі документів закладу
- діловому щоденнику
- журналі контролю
- картці контролю тощо.
Завдання 2
Після цього керівник ДНЗ має визначитися, як реалізовуватимуть рішення. Це можуть бути:
- перегляд відкритих заходів
- проведення семінарів, навчально-методичних тренінгів тощо
- вивчення та впровадження перспективного досвіду
- апробація педагогічних інновацій
- моніторингові дослідження тощо.
Завдання 3
Якщо необхідно, можна прийняти адміністративне рішення:
- видати наказ
- провести нараду
- організувати засідання піклувальної ради, батьківського комітету, ради закладу, загальні збори тощо.
Також питання, які перебувають на контролі, варто включити до переліку питань комплексного (тематичного, вибіркового) вивчення.
Зауважте!
Заходи контролю за виконанням рішень педради — це не каральні заходи, а спосіб досягти спільної, колективної, мети. Тому надавати допомогу педагогам, які її потребують, не зайве.
Проміжні форми контролю
Не нехтуйте й є проміжними формами контролю, як-от:
- вивчення рівня розвитку та вихованості дітей
- анкетування батьків.
На проміжних етапах аналізуйте, як і наскільки реалізовують рішення педагогічної ради.
Результати контролю
Зважаючи на результати заходів контролю, передбачте у порядку денному чергового засідання педради доповідь про виконання рішень, ухвалених на її попередньому засіданні.
Виконані рішення зніміть з контролю:
- поінформуйте педагогічний колектив про остаточне виконання рішень педагогічної ради
- помітьте в електронній базі документів закладу, у діловому щоденнику, журналі контролю, картці контролю тощо.