Як МОН створює безбар’єрний простір у сфері освіти?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Результати реалізації флагманського проєкту Міністерства освіти і науки України «Освіта для всіх»

Рівний доступ до освіти в Україні

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У 2024 році Міністерство освіти і науки працювало над реалізацією проєкту «Освіта для всіх» на всіх рівнях освіти. Зокрема, освітнє відомство започаткувало роботу над 9 ключовими напрямами, які спрямовано на забезпечення рівного доступу до освіти для кожного і кожної. 

Таким чином українська освіта стає все більш безбар’єрною, зокрема через розвиток наступних проєктів:

  • Стратегія розвитку інклюзивного навчання
  • Інклюзивно-ресурсні центри
  • Державна установа «Школа супергероїв»
  • Підручники, які надруковані шрифтом Брайля
  • Шкільні автобуси
  • Захисні споруди закладів освіти
  • Програма «Точка дотику»
  • Інформаційний портал «Освіта для ветеранів»
  • Центри підтримки студентів

Ці проєкти та напрями діяльності дають можливість більшості українців комфортно навчатися та реалізовувати свій потенціал відповідно до своїх можливостей та потреб. 

Окрім цього реалізація флагманського проєкту допомагає сприяти розвитку толерантності та розумінню багатоманітності людини у суспільстві.

Детальніше ознайомитися з результатами впровадження флагманського проєкту можна за посиланням.

Як зауважили в МОН, проєкт «Освіта для всіх» реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, яка втілюється за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
149

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11619

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17726

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді