Методичні рекомендації для забезпечення безбар’єрності у закладах освіти

Затверджено рекомендації з організації безбар’єрності закладів освіти

Безбар’єрність у закладах освіти

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Міністерстві розвитку громади та територій України створили та затвердили «Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти для маломобільних груп населення».

Документ містить План заходів на 2023–2024 роки щодо реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору на період до 2030 року.

Мета рекомендацій — допомога власникам будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти у створенні безперешкодного середовища та забезпеченні рівних можливостей для всіх учасників освітнього процесу.

Посібник також містить основні заходи з облаштування доступності, серед яких облаштування:

  • пішохідних доріжок до закладів освіти, 
  • місць для паркування, 
  • прилеглої території, пандусу, 
  • входів до будівлі, 
  • коридорів, 
  • приміщень та ліфтів, 
  • санітарно-гігієнічних приміщень.

Окрім того, серед особливостей облаштування доступності закладів освіти у документі зазначено й облаштування лекційних аудиторій та лабораторій, класів та бібліотек у школах, ігрових кімнат у закладах дошкільної освіти тощо.

Зокрема методичні рекомендації містять інформацію щодо облаштування доступних приміщень для вихователів, вчителів, викладачів, наукових співробітників та іншого персоналу, що належить до маломобільних груп населення.

Нагадаємо, що уряд назвав безпечність і безбар’єрність у закладах освіти одним із основних напрямів діяльності.

Ми писали про це раніше Розвиток безбар’єрності в закладах освіти

Джерело: Освіта.юа

Рекомендації МОН щодо атестації

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка структура 2024/2025 навчального року

Навчальний рік 2024–2025 стартував 2 вересня. Уточнимо, коли завершитися навчальний рік, яка його структура та на що звернути увагу в умовах війни
263660

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця.
93544

Атестація вчителів: Що? Де? Коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
93337

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді