Методичні рекомендації для забезпечення безбар’єрності у закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Затверджено рекомендації з організації безбар’єрності закладів освіти

Безбар’єрність у закладах освіти

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

У Міністерстві розвитку громади та територій України створили та затвердили «Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти для маломобільних груп населення».

Документ містить План заходів на 2023–2024 роки щодо реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору на період до 2030 року.

Мета рекомендацій — допомога власникам будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти у створенні безперешкодного середовища та забезпеченні рівних можливостей для всіх учасників освітнього процесу.

Посібник також містить основні заходи з облаштування доступності, серед яких облаштування:

  • пішохідних доріжок до закладів освіти, 
  • місць для паркування, 
  • прилеглої території, пандусу, 
  • входів до будівлі, 
  • коридорів, 
  • приміщень та ліфтів, 
  • санітарно-гігієнічних приміщень.

Окрім того, серед особливостей облаштування доступності закладів освіти у документі зазначено й облаштування лекційних аудиторій та лабораторій, класів та бібліотек у школах, ігрових кімнат у закладах дошкільної освіти тощо.

Зокрема методичні рекомендації містять інформацію щодо облаштування доступних приміщень для вихователів, вчителів, викладачів, наукових співробітників та іншого персоналу, що належить до маломобільних груп населення.

Нагадаємо, що уряд назвав безпечність і безбар’єрність у закладах освіти одним із основних напрямів діяльності.

Ми писали про це раніше Розвиток безбар’єрності в закладах освіти

Джерело: Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
196

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54119

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
681

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110897

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді