Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП
Міністерство освіти і науки сформувало й опублікувало Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.
Відповідний лист було надіслано від МОН керівникам департаментів освіти і науки обласних, Київської міської та державних адміністрацій.
Метою цих рекомендацій є створення інклюзивного освітнього середовища у закладах освіти всіх рівнів і запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти.
Які знання й навички потрібні вихователю для роботи вінклюзивній групі? Яка роль вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу? Як організовувати освітній процес відповідно до рівня підтримки дитини?
Зокрема, у документі міститься декілька посібників з методичними рекомендаціями:
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти;
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти;
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах вищої освіти.
За матеріалами МОН