Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у навчальних закладах

МОН підготувало нові методичні рекомендації щодо організації безбар’єрного освітнього простору в навчальних закладах

Розвиток безбар’єрності у навчальних закладах

Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП

Міністерство освіти і науки сформувало й опублікувало Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.

Відповідний лист було надіслано від МОН керівникам департаментів освіти і науки обласних, Київської міської та державних адміністрацій.

Метою цих рекомендацій є створення інклюзивного освітнього середовища у закладах освіти всіх рівнів і запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти.

Зокрема, у документі міститься декілька посібників з методичними рекомендаціями:

  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти;
  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти;
  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах вищої освіти.

За матеріалами МОН

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

«Щедрик» — українське диво

«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
15957

Атестація педагогів школи: Що? Де? Коли?

Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
92866

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді