Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП
Міністерство освіти і науки сформувало й опублікувало Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.
Відповідний лист було надіслано від МОН керівникам департаментів освіти і науки обласних, Київської міської та державних адміністрацій.
Метою цих рекомендацій є створення інклюзивного освітнього середовища у закладах освіти всіх рівнів і запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти.

Корекційно-розвивальна робота — система заходів, що дає змогу своєчасно допомагати дітям з ООП. Її вибудовують, враховуючи порушення розвитку дитини. Кого залучати до команди психолого-педагогічного супроводу. Що брати до уваги під час складання індивідуальної програми розвитку дитини. Отримати зразок ІПД дитини з ООП
Зокрема, у документі міститься декілька посібників з методичними рекомендаціями:
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти;
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти;
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
- Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах вищої освіти.
За матеріалами МОН