Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у навчальних закладах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН підготувало нові методичні рекомендації щодо організації безбар’єрного освітнього простору в навчальних закладах

Розвиток безбар’єрності у навчальних закладах

Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП

Міністерство освіти і науки сформувало й опублікувало Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.

Відповідний лист було надіслано від МОН керівникам департаментів освіти і науки обласних, Київської міської та державних адміністрацій.

Метою цих рекомендацій є створення інклюзивного освітнього середовища у закладах освіти всіх рівнів і запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти.

Зокрема, у документі міститься декілька посібників з методичними рекомендаціями:

  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної освіти;
  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти;
  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах професійної (професійно-технічної) освіти;
  • Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах вищої освіти.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
3545

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81990

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
77666

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
54103

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19288

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді