Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
У лютневому числі журналу — літературний проект «Вірші бувають різними», у межах якого ми взялися довести, що з віршами можна і гратися, і вчитися, і творити.
На картках картотеки в підрубриці «Справи дня» — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів. У підрубриці «Центри розвитку» шукайте практичні матеріали для роботи з дітьми у різних центрах розвивального середовища: центрі математики, науки, слова, здоров’я, творчості, театру, гри.
Кольорові сторінки першого числа містять такі матеріали:
- асоціативна карта «Вірші бувають різними» та завдання для самостійної діяльності
- майстер-класи із виготовлення акваріумних рибок та створення пейзажів на вологому папері
- ілюстрацію для обговорення.
Коли йдеться про роботу з віршами, перше, що спадає на думку: прочитати, послухати, завчити напам’ять. Насправді вірші — це ще й безмежне поле для ігор. Чисельні жартівливі поезії, вірші-забавлянки, усілякі руханки розважать дітей, дадуть змогу їм сповна проявити свою фантазію, творчі здібності. У чому ж секрет таких віршів та як правильно організувати ігри з ними? Докладніше про це, а також описи ігор та вправ логіко-математичного спрямування на картках картотеки, завдання для самостійної діяльності — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 02/2018.
Нагадуємо, що журнал «Методична скарбничка вихователя» оголошує конкурс «Майстер-клас у системі освітньої роботи з дошкільниками».
У попередньому номері — Поетичний календар