Фізкультхвилинки на тему пожежної безпеки

Проведіть із дошкільниками прості фізкультхвилинки та ігри, під час яких малюки дізнаються або нагадають правила пожежної безпеки

Фізкультхвилинки на тему пожежної безпекиФізкультхвилинки для дошкільників

Цивільний захист: як організувати в ЗДО: ВЕБІНАР

Назва вправи

Мета

Хід

Кінезіологічна вправа «Не люблять сірники, як беруть їх малюки»

  • активізувати інтелектуальну та пізнавальну діяльність
  • поліпшувати пам’ять, увагу, мовлення, просторові уявлення

Вихователь промовляє віршик та замінює певні слова на жести або рухи. Діти повторюють за ним.

Дуже люблять сірники … (розпалить — імітуємо запалювання сірника) вогонь в печі,

Всіх в кімнаті обігріти і смачний обід … (зварити — імітуємо помішування страви ложкою).

Та не люблять сірники, як беруть їх … (малюки — показуємо пальчиком на себе та інших дітей),

В небезпечні ігри грають, на… (дорослих — показуємо пальчиком на вихователя) не зважають.

І тоді … (страшна — зображаємо зляканий вираз обличчя) біда може статись, дітвора.

Фізкультхвилинка «Насос»

  • сприяти зняттю розумового та психологічного напруження
  • розвивати фізичну активність

А тепер насос вмикаємо,

Воду з річки ним качаємо: (нахиляємо корпус уперед, руками тягнемося до підлоги, але не торкаємося її, потім випрямляємося)

Вліво — вправо, раз — два,

Потекла струмком вода (нахиляємося вправо, ліву руку підіймаємо вгору-вліво; нахиляємося вліво, праву руку підіймаємо вгору-вправо).

Раз, два, три, чотири.

Ми працюємо щосили (нахиляємо корпус уперед, руками тягнемося до підлоги, але не торкаємося її, потім випрямляємося).

Гра-рухавка «Ми — маленькі діточки»

  • сприяти зняттю емоційного та психологічного напруження

Ми — маленькі діточки, (стаємо в коло)

Мов маленькі свічечки, (беремося за руки та присідаємо)

Горимо, палаємо, (піднімаємося з присіду)

Дружно підростаємо. (підіймаємо руки і тягнемося догори)

Старанно навчаємось,

Спортом всі займаємось. (ставимо руки на пояс та повертаємося вправо-вліво)

Щоб згоріти недарма,

Щоб світити, як зоря.

Будем весело рости, (утворюємо пари)

Щоб раділи нам батьки. (кружляємо в парах)

Фізкультхвилинка «Можна і не можна»

  • закріплювати знання про те, що не можна гратися з вогнем
  • розвивати фізичну активність

Вихователь читає вірш та виконує відповідні дії, а діти повторюють за ним.

Можна гратися з ягням, (стаємо в коло та стрибаємо одне за одним)

Із кумедним кошеням. (ідемо і вдаємо, ніби виляємо «хвостиками»)

Можна в хованки з дощем, (присідаємо, утворюючи парасольку з рук над головою)

Та ніколи — із вогнем. (підіймаємося й «погрожуємо» вказівним пальчиком)

Журнал «Методична скарбничка вихователя»

додаток

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді