Фізкультхвилинки на тему пожежної безпеки

Проведіть із дошкільниками прості фізкультхвилинки та ігри, під час яких малюки дізнаються або нагадають правила пожежної безпеки

Дистанційні ігри дошкільників: як організувати

Фізкультхвилинки на тему пожежної безпекиФізкультхвилинки для дошкільників

Назва вправи

Мета

Хід

Кінезіологічна вправа «Не люблять сірники, як беруть їх малюки»

  • активізувати інтелектуальну та пізнавальну діяльність
  • поліпшувати пам’ять, увагу, мовлення, просторові уявлення

Вихователь промовляє віршик та замінює певні слова на жести або рухи. Діти повторюють за ним.

Дуже люблять сірники … (розпалить — імітуємо запалювання сірника) вогонь в печі,

Всіх в кімнаті обігріти і смачний обід … (зварити — імітуємо помішування страви ложкою).

Та не люблять сірники, як беруть їх … (малюки — показуємо пальчиком на себе та інших дітей),

В небезпечні ігри грають, на… (дорослих — показуємо пальчиком на вихователя) не зважають.

І тоді … (страшна — зображаємо зляканий вираз обличчя) біда може статись, дітвора.

Фізкультхвилинка «Насос»

  • сприяти зняттю розумового та психологічного напруження
  • розвивати фізичну активність

А тепер насос вмикаємо,

Воду з річки ним качаємо: (нахиляємо корпус уперед, руками тягнемося до підлоги, але не торкаємося її, потім випрямляємося)

Вліво — вправо, раз — два,

Потекла струмком вода (нахиляємося вправо, ліву руку підіймаємо вгору-вліво; нахиляємося вліво, праву руку підіймаємо вгору-вправо).

Раз, два, три, чотири.

Ми працюємо щосили (нахиляємо корпус уперед, руками тягнемося до підлоги, але не торкаємося її, потім випрямляємося).

Гра-рухавка «Ми — маленькі діточки»

  • сприяти зняттю емоційного та психологічного напруження

Ми — маленькі діточки, (стаємо в коло)

Мов маленькі свічечки, (беремося за руки та присідаємо)

Горимо, палаємо, (піднімаємося з присіду)

Дружно підростаємо. (підіймаємо руки і тягнемося догори)

Старанно навчаємось,

Спортом всі займаємось. (ставимо руки на пояс та повертаємося вправо-вліво)

Щоб згоріти недарма,

Щоб світити, як зоря.

Будем весело рости, (утворюємо пари)

Щоб раділи нам батьки. (кружляємо в парах)

Фізкультхвилинка «Можна і не можна»

  • закріплювати знання про те, що не можна гратися з вогнем
  • розвивати фізичну активність

Вихователь читає вірш та виконує відповідні дії, а діти повторюють за ним.

Можна гратися з ягням, (стаємо в коло та стрибаємо одне за одним)

Із кумедним кошеням. (ідемо і вдаємо, ніби виляємо «хвостиками»)

Можна в хованки з дощем, (присідаємо, утворюючи парасольку з рук над головою)

Та ніколи — із вогнем. (підіймаємося й «погрожуємо» вказівним пальчиком)

Журнал «Методична скарбничка вихователя»

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді