Як урегульоване інклюзивне навчання у школі

10157

Запитання

Які основні положення визначають особливості організації інклюзивного навчання у школі?

Відповідь

Що таке інклюзивне навчання в школі

Чіткі положення про інклюзивне навчання в школах викладені в Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.

Цей Порядок затверджено постановою КМУ від 15.08.2011 № 872, а нині він чинний зі змінами, внесеними постановою від 09.08.2017 № 588.

Порядок визначає вимоги до організації інклюзивного навчання з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, залучення батьків до участі в освітньому процесі.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Реагуючи на відмову від терміну «дитина-інвалід», у тексті Порядку цей термін замінено на «діти з порушеннями…» (зміни, внесені постановою від 09.08.2017 № 588).

Пункт 8 Порядку викладено в новій редакції — спрощено процедуру створення класів з інклюзивним навчанням та уточнено кількість учнів з особливими освітніми потребами на інклюзивний клас.

Визначено, що таке корекційно-розвиткова робота, тривалість корекційно-розвиткових занять (пункт 11 доповнено відповідними абзацами).

Усталено форму індивідуальної програми розвитку дитини та кількість годин і напрями проведення корекційно-розвиткових занять (пункти 12 і 13 у нових редакціях).

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.
2285