Як спланувати роботу практичного психолога з педагогами
Запитання
Як спланувати взаємодію практичного психолога закладу дошкільної освіти з педагогами на кожен місяць?
Відповідь
Скористайтеся прикладом оформлення календарного плану взаємодії практичного психолога з педагогічним колективом.
Календарний план взаємодії практичного психолога з педагогами ЗДО на І квартал навчального року
Місяць | Зміст | Учасники |
Вересень | Інформування про діяльність та напрями роботи практичного психолога в поточному навчальному році | Усі педагоги |
Оформлення інформаційно-просвітницької папки «Сторінка психолога» про вікові особливості дітей | « | |
Участь у засіданні педагогічної ради | Спільно з вихователем-методистом | |
Консультація «Ігри з дітьми в період адаптації» | Вихователі І та ІІ молодших груп | |
Бесіда щодо адаптації та врахування індивідуальних особливостей дітей в освітньому процесі | « | |
Узгодження роботи з фахівцями | Усі педагоги | |
Бесіди щодо організації роботи | « | |
Жовтень | Семінар «Сенсорний розвиток дітей раннього віку» | Вихователі І молодшої групи |
Консультування за підсумками адаптації | Вихователі груп, які приймають новачків | |
Консультування за підсумками діагностики психологічної готовності до школи | Вихователі старших груп | |
Розроблення рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з дітьми | Усі педагоги | |
Бесіди щодо адаптації та індивідуальних особливостей дітей | Вихователі груп, які приймають новачків | |
Анкетування «Визначення мотивів професійної діяльності педагогів» | Усі педагоги | |
Діагностика індивідуальних особливостей педагогів | « | |
Індивідуальні консультації та бесіди | « | |
Консультації для фахівців щодо організації індивідуальної роботи з дітьми | « | |
Листопад | Круглий стіл «Психологічна готовність дошкільників до систематичного шкільного навчання» | Вихователі старших груп |
Діагностика емоційного вигорання | Усі педагоги | |
Бесіди щодо профілактики емоційного вигорання | « | |
Консультація «Подолання наслідків емоційного вигорання» | « | |
Розроблення пам’ятки «Як не вигоріти на роботі» | « | |
Бесіди щодо адаптації дітей, їх підготовки до школи, вікових та індивідуальних особливостей | « | |
Консультації щодо реалізації індивідуального підходу до виховання, розвитку та навчання дітей раннього й дошкільного віку | « |