Як спланувати роботу практичного психолога з педагогами
Запитання
Як спланувати взаємодію практичного психолога закладу дошкільної освіти з педагогами на кожен місяць?
Відповідь
Скористайтеся прикладом оформлення календарного плану взаємодії практичного психолога з педагогічним колективом.
Календарний план взаємодії практичного психолога з педагогами ЗДО на І квартал навчального року
| Місяць | Зміст | Учасники |
| Вересень | Інформування про діяльність та напрями роботи практичного психолога в поточному навчальному році | Усі педагоги |
| Оформлення інформаційно-просвітницької папки «Сторінка психолога» про вікові особливості дітей | « | |
| Участь у засіданні педагогічної ради | Спільно з вихователем-методистом | |
| Консультація «Ігри з дітьми в період адаптації» | Вихователі І та ІІ молодших груп | |
| Бесіда щодо адаптації та врахування індивідуальних особливостей дітей в освітньому процесі | « | |
| Узгодження роботи з фахівцями | Усі педагоги | |
| Бесіди щодо організації роботи | « | |
| Жовтень | Семінар «Сенсорний розвиток дітей раннього віку» | Вихователі І молодшої групи |
| Консультування за підсумками адаптації | Вихователі груп, які приймають новачків | |
| Консультування за підсумками діагностики психологічної готовності до школи | Вихователі старших груп | |
| Розроблення рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з дітьми | Усі педагоги | |
| Бесіди щодо адаптації та індивідуальних особливостей дітей | Вихователі груп, які приймають новачків | |
| Анкетування «Визначення мотивів професійної діяльності педагогів» | Усі педагоги | |
| Діагностика індивідуальних особливостей педагогів | « | |
| Індивідуальні консультації та бесіди | « | |
| Консультації для фахівців щодо організації індивідуальної роботи з дітьми | « | |
| Листопад | Круглий стіл «Психологічна готовність дошкільників до систематичного шкільного навчання» | Вихователі старших груп |
| Діагностика емоційного вигорання | Усі педагоги | |
| Бесіди щодо профілактики емоційного вигорання | « | |
| Консультація «Подолання наслідків емоційного вигорання» | « | |
| Розроблення пам’ятки «Як не вигоріти на роботі» | « | |
| Бесіди щодо адаптації дітей, їх підготовки до школи, вікових та індивідуальних особливостей | « | |
| Консультації щодо реалізації індивідуального підходу до виховання, розвитку та навчання дітей раннього й дошкільного віку | « |
12 запитань і відповідей про атестацію
