Як спланувати роботу практичного психолога з педагогами

3144

Запитання

Як спланувати взаємодію практичного психолога закладу дошкільної освіти з педагогами на кожен місяць?

Відповідь

Скористайтеся прикладом оформлення календарного плану взаємодії практичного психолога з педагогічним колективом.

Календарний план взаємодії практичного психолога з педагогами ЗДО на І квартал навчального року

Місяць

Зміст

Учасники

Вересень

Інформування про діяльність та напрями роботи практичного психолога в поточному навчальному році

Усі педагоги

Оформлення інформаційно-просвітницької папки «Сторінка психолога» про вікові особливості дітей

«

Участь у засіданні педагогічної ради

Спільно з вихователем-методистом

Консультація «Ігри з дітьми в період адаптації»

Вихователі І та ІІ молодших груп

Бесіда щодо адаптації та врахування індивідуальних особливостей дітей в освітньому процесі

«

Узгодження роботи з фахівцями

Усі педагоги

Бесіди щодо організації роботи

«

Жовтень

Семінар «Сенсорний розвиток дітей раннього віку»

Вихователі І молодшої групи

Консультування за підсумками адаптації

Вихователі груп, які приймають новачків

Консультування за підсумками діагностики психологічної готовності до школи

Вихователі старших груп

Розроблення рекомендації щодо організації індивідуальної роботи з дітьми

Усі педагоги

Бесіди щодо адаптації та індивідуальних особливостей дітей

Вихователі груп, які приймають новачків

Анкетування «Визначення мотивів професійної діяльності педагогів»

Усі педагоги

Діагностика індивідуальних особливостей педагогів

«

Індивідуальні консультації та бесіди

«

Консультації для фахівців щодо організації індивідуальної роботи з дітьми

«

Листопад

Круглий стіл «Психологічна готовність дошкільників до систематичного шкільного навчання»

Вихователі старших груп

Діагностика емоційного вигорання

Усі педагоги

Бесіди щодо профілактики емоційного вигорання

«

Консультація «Подолання наслідків емоційного вигорання»

«

Розроблення пам’ятки «Як не вигоріти на роботі»

«

Бесіди щодо адаптації дітей, їх підготовки до школи, вікових та індивідуальних особливостей

«

Консультації щодо реалізації індивідуального підходу до виховання, розвитку та навчання дітей раннього й дошкільного віку

«

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2773

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
13162

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56994

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
6803