Чи укладати договір на проведення корекційно-розвиткових занять

17873

Запитання

Чи потрібно укладати договір про надання додаткових корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами?

Відповідь

Так, Договір на проведення (надання) корекційно-розвиткових занять (послуг) необхідно укладати.

Спеціально для цього Кабмін постановою від 15.11.2017 № 863 вніс зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затв. постановою КМУ від 14.02.2017 № 88.

Абзац третій пункту 6 Порядку та умов викладено в новій редакції:

  • «Додаткові корекційно-розвиткові заняття (послуги) проводяться (надаються) фахівцями (із числа працівників закладу загальної середньої освіти та у разі потреби — додатково залученими фахівцями), з якими заклад загальної середньої освіти або відповідний орган управління освітою укладають цивільно-правові договори (додаток 3)

Чи укладати договір на проведення корекційно-розвиткових занять Саме в додатку 3 наведено Типовий договір на проведення (надання) корекційно-розвиткових занять (послуг).

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Інклюзія в освітньому процесі як одна із форм соціалізації дитини з особливими освітніми потребами

Обов’язок освітян полягає у забезпеченні вихованцям рівного доступу до освіти. Допоможе вирішити цю проблему інклюзивне навчання, якому сьогодні в сучасній освіті приділяється так багато уваги. Що це таке, як його організувати, які ресурси використати – читайте у нашій статті.
24503

Як впровадити інклюзію у закладі освіти

Опублікували посібник «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» для керівників закладів освіти та педагогів. Він має допомогти освітянам у творенні якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
3412

Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами

Людей з особливими потребами нараховується близько 1 млрд, в нашій державі цей факт призводить до виникнення низки проблем, пов’язаних з їхньою соціалізацією. Навіть учні прагнуть, щоб школи ставали кращими – поглядами на проблему ділиться юний читач
5789