Які завдання органів управління системою загальної середньої освіти

3313

Запитання

Чи змінилися завдання діяльності органів управління системою загальної середньої освіти у зв’язку з набранням чинності новим Законом про освіту?

Відповідь

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти визначені статтею 36 Закону України «Про загальну середню освіту».

З набранням чинності новим Законом України «Про освіту» до цієї статті внесено зміни.

Суттєвих змін не сталося.

Єдине, зі статті 36 виключили завдання щодо атестації навчальних закладів.

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти:

  • створення умов для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти
  • прогнозування:

– розвитку загальної середньої освіти

– мережі закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, відповідно до освітніх потреб громадян

  • ліцензування закладів загальної середньої освіти
  • контроль за додержанням Державних стандартів загальної середньої освіти
  • навчально-методичне керівництво
  • державне інспектування закладів освіти (незалежно від підпорядкування, типів і форми власності)
  • забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав:

– педагогічних працівників

– психологів

– бібліотекарів

– інших спеціалістів, які беруть участь в освітньому процесі

– учнів (вихованців)

  • сприяння розвитку самоврядування у закладах загальної середньої освіти
  • комплектування системи загальної середньої освіти педагогічними працівниками, зокрема й керівними кадрами.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62434

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1718

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
354

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54277

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
810