Які завдання органів управління системою загальної середньої освіти

3306

Запитання

Чи змінилися завдання діяльності органів управління системою загальної середньої освіти у зв’язку з набранням чинності новим Законом про освіту?

Відповідь

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти визначені статтею 36 Закону України «Про загальну середню освіту».

З набранням чинності новим Законом України «Про освіту» до цієї статті внесено зміни.

Суттєвих змін не сталося.

Єдине, зі статті 36 виключили завдання щодо атестації навчальних закладів.

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти:

  • створення умов для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти
  • прогнозування:

– розвитку загальної середньої освіти

– мережі закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, відповідно до освітніх потреб громадян

  • ліцензування закладів загальної середньої освіти
  • контроль за додержанням Державних стандартів загальної середньої освіти
  • навчально-методичне керівництво
  • державне інспектування закладів освіти (незалежно від підпорядкування, типів і форми власності)
  • забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав:

– педагогічних працівників

– психологів

– бібліотекарів

– інших спеціалістів, які беруть участь в освітньому процесі

– учнів (вихованців)

  • сприяння розвитку самоврядування у закладах загальної середньої освіти
  • комплектування системи загальної середньої освіти педагогічними працівниками, зокрема й керівними кадрами.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
213

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54131

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
696

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110913