Які завдання органів управління системою загальної середньої освіти

3136

Запитання

Чи змінилися завдання діяльності органів управління системою загальної середньої освіти у зв’язку з набранням чинності новим Законом про освіту?

Відповідь

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти визначені статтею 36 Закону України «Про загальну середню освіту».

З набранням чинності новим Законом України «Про освіту» до цієї статті внесено зміни.

Суттєвих змін не сталося.

Єдине, зі статті 36 виключили завдання щодо атестації навчальних закладів.

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти:

  • створення умов для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти
  • прогнозування:

– розвитку загальної середньої освіти

– мережі закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, відповідно до освітніх потреб громадян

  • ліцензування закладів загальної середньої освіти
  • контроль за додержанням Державних стандартів загальної середньої освіти
  • навчально-методичне керівництво
  • державне інспектування закладів освіти (незалежно від підпорядкування, типів і форми власності)
  • забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав:

– педагогічних працівників

– психологів

– бібліотекарів

– інших спеціалістів, які беруть участь в освітньому процесі

– учнів (вихованців)

  • сприяння розвитку самоврядування у закладах загальної середньої освіти
  • комплектування системи загальної середньої освіти педагогічними працівниками, зокрема й керівними кадрами.

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71853

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8110

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35064

Медичний огляд майбутніх першокласників - 2025

Коли діти повертаються за парти під час війни, головна умова – безпека всіх учасників навчального процесу. Незалежно від того, яку форму навчання для дитини оберуть батьки, саме вони відповідають за проходження обов'язкових щорічних профілактичних медоглядів.
18937