Які завдання органів управління системою загальної середньої освіти

2784

Запитання

Чи змінилися завдання діяльності органів управління системою загальної середньої освіти у зв’язку з набранням чинності новим Законом про освіту?

Відповідь

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти визначені статтею 36 Закону України «Про загальну середню освіту».

З набранням чинності новим Законом України «Про освіту» до цієї статті внесено зміни.

Суттєвих змін не сталося.

Єдине, зі статті 36 виключили завдання щодо атестації навчальних закладів.

Основні завдання органів управління системою загальної середньої освіти:

  • створення умов для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти
  • прогнозування:

– розвитку загальної середньої освіти

– мережі закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, відповідно до освітніх потреб громадян

  • ліцензування закладів загальної середньої освіти
  • контроль за додержанням Державних стандартів загальної середньої освіти
  • навчально-методичне керівництво
  • державне інспектування закладів освіти (незалежно від підпорядкування, типів і форми власності)
  • забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав:

– педагогічних працівників

– психологів

– бібліотекарів

– інших спеціалістів, які беруть участь в освітньому процесі

– учнів (вихованців)

  • сприяння розвитку самоврядування у закладах загальної середньої освіти
  • комплектування системи загальної середньої освіти педагогічними працівниками, зокрема й керівними кадрами.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4936

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10360