На порозі школи: кого готувати будемо?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Лютий — особливий місяць у роботі практичного психолога. Адже в цей час батьки старших дошкільників зазвичай нескінченним ланцюжком ідуть на консультацію до фахівця

Насамперед батьків цікавить відповідь на запитання: «Що слід зробити з дитиною, аби вона легко вступила до школи?». Така позиція батьків засвідчує їхні страхи і хвилювання, які вони з легкістю готові перекласти на дитину. Тож, перш ніж активізувати дитину, маємо попрацювати з батьками.

Здебільшого батьки розуміють завдання підготовки дитини до навчання в школі однобічно — навчити читати, рахувати, писати. При цьому вони забувають про саму дитину, її бажання, здатності, а насамперед — про її сили, фізичні й фізіологічні, психічні й психологічні. Батьківський престиж часто стає пріоритетнішим за здоров’я і благополуччя дитини. Це примножує переживання, а інколи навіть страждання, майбутнього першокласника. Тож у лютневому числі журналу  «Практичний психолог: Дитячий садок» ми розглядаємо питання психологічної готовності до школи в ракурсі батьківської відповідальності. Опубліковані статті допоможуть вам ефективно та адекватно організувати свою роботу — як безпосередньо з дітьми, так і з їхніми батьками.

Професійне зростання — це щоденне завдання й відповідальна місія практичного психолога. Запрошуємо вас ознайомитися з першою темою дистанційного навчального курсу.

Сподіваємося, що ви відповідально поставитеся до роботи, а отже, перевірите, чи добре засвоїли теоретичні знання за допомогою запитань для самоперевірки, самостійно опрацюєте рекомендовані питання, ознайомитеся із запропонованою літературою.

Одним зі шляхів досягнення фахової зрілості є аналізування проведеної роботи. Тож пропонуємо вам, колеги, проаналізувати свій досвід щодо психологічного супроводу розвитку дітей раннього віку та взяти участь у професійному конкурсі, переможці якого отримають цінні подарунки.

Також ми продовжуємо цикл статей, які висвітлюють особливості розвитку психічних функцій дітей дошкільного віку. У лютневому числі говоримо про становлення уяви: що стимулює її розвиток, а що гальмує, і як дорослому знайти злоту середину, аби забезпечити оптимальний цілісний розвиток дитини.

У рубриках «Запитання — відповідь» та «Робоча ситуація» наші експерти надають вичерпні й компетентні відповіді на всі запитання, які для вас важливі.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психолого-педагогічна характеристика на дитину дошкільного віку

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
6803

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного?
1786

Куди зникає час практичного психолога? Заповнюємо статистичний звіт

Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
36626

Готовність дитини до школи: співпраця з батьками

Вступ дитини до школи завжди є переломним моментом у її житті, незалежно від того, в якому віці вона приходить у перший клас: у шість чи в сім років. Про що насамперед мають пам’ятати батьки майбутнього першокласника? На що бажано звернути їхню увагу під час підготовки дитини до школи?
12864

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді