На порозі школи: кого готувати будемо?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Лютий — особливий місяць у роботі практичного психолога. Адже в цей час батьки старших дошкільників зазвичай нескінченним ланцюжком ідуть на консультацію до фахівця

Насамперед батьків цікавить відповідь на запитання: «Що слід зробити з дитиною, аби вона легко вступила до школи?». Така позиція батьків засвідчує їхні страхи і хвилювання, які вони з легкістю готові перекласти на дитину. Тож, перш ніж активізувати дитину, маємо попрацювати з батьками.

Здебільшого батьки розуміють завдання підготовки дитини до навчання в школі однобічно — навчити читати, рахувати, писати. При цьому вони забувають про саму дитину, її бажання, здатності, а насамперед — про її сили, фізичні й фізіологічні, психічні й психологічні. Батьківський престиж часто стає пріоритетнішим за здоров’я і благополуччя дитини. Це примножує переживання, а інколи навіть страждання, майбутнього першокласника. Тож у лютневому числі журналу  «Практичний психолог: Дитячий садок» ми розглядаємо питання психологічної готовності до школи в ракурсі батьківської відповідальності. Опубліковані статті допоможуть вам ефективно та адекватно організувати свою роботу — як безпосередньо з дітьми, так і з їхніми батьками.

Професійне зростання — це щоденне завдання й відповідальна місія практичного психолога. Запрошуємо вас ознайомитися з першою темою дистанційного навчального курсу.

Сподіваємося, що ви відповідально поставитеся до роботи, а отже, перевірите, чи добре засвоїли теоретичні знання за допомогою запитань для самоперевірки, самостійно опрацюєте рекомендовані питання, ознайомитеся із запропонованою літературою.

Одним зі шляхів досягнення фахової зрілості є аналізування проведеної роботи. Тож пропонуємо вам, колеги, проаналізувати свій досвід щодо психологічного супроводу розвитку дітей раннього віку та взяти участь у професійному конкурсі, переможці якого отримають цінні подарунки.

Також ми продовжуємо цикл статей, які висвітлюють особливості розвитку психічних функцій дітей дошкільного віку. У лютневому числі говоримо про становлення уяви: що стимулює її розвиток, а що гальмує, і як дорослому знайти злоту середину, аби забезпечити оптимальний цілісний розвиток дитини.

У рубриках «Запитання — відповідь» та «Робоча ситуація» наші експерти надають вичерпні й компетентні відповіді на всі запитання, які для вас важливі.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Як говорити про війну з дітьми дошкільного віку

Проаналізуємо, як війна впливає на психоемоційний стан дошкільників і як взаємодіяти з дітьми в час війни. Скористаєтеся матеріалами для розмов із дітьми про війну. Допоможете батькам говорити на складні теми та підтримувати своїх дітей
1729

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11628

Куди зникає час практичного психолога? Заповнюємо статистичний звіт

Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
38143

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді