Зауважено на термінології підручників для дітей з особливими освітніми потребами

У своєму листі МОН України від 06.02.2017 № 1/9-63 звертає увагу, що в нових підручниках, які мають тиражувати в цьому році за кошти державного бюджету, терміни патологічних станів учнів спецшкіл замінять кодуванням

А тому, задля толерантності, на першій, другій та останніх сторінках підручників, виданих у 2013-16 роках, рекомендовано:

  • замінити термін «для розумово відсталих дітей»
  • на «для дітей з особливими освітніми потребами (F 70)».

Дослухавшись до пропозиції, у кожній школі доцільно роздрукувати й наклеїти відповідні фрагменти на кожному примірнику підручника.

Перелік підручників подано в додатку до листа.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Ресурси для організації якісного інклюзивного навчання

Забезпечити інклюзивний освітній простір — одне з завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора». Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів освіти поради, які ресурси задіяти для організації якісного інклюзивного навчання.
2252

Iзотерапевтичні техніки у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Діти з особливими освітніми потребами можуть навчатись у школі на два роки більше. А щоб налагодити взаємодію з дітьми з особливими освітніми потребами, скористайтеся ізотерапевтичними техніками.
20598

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді