У своєму листі МОН України від 06.02.2017 № 1/9-63 звертає увагу, що в нових підручниках, які мають тиражувати в цьому році за кошти державного бюджету, терміни патологічних станів учнів спецшкіл замінять кодуванням
А тому, задля толерантності, на першій, другій та останніх сторінках підручників, виданих у 2013-16 роках, рекомендовано:
- замінити термін «для розумово відсталих дітей»
- на «для дітей з особливими освітніми потребами (F 70)».
Дослухавшись до пропозиції, у кожній школі доцільно роздрукувати й наклеїти відповідні фрагменти на кожному примірнику підручника.
Перелік підручників подано в додатку до листа.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони