У своєму листі МОН України від 06.02.2017 № 1/9-63 звертає увагу, що в нових підручниках, які мають тиражувати в цьому році за кошти державного бюджету, терміни патологічних станів учнів спецшкіл замінять кодуванням
А тому, задля толерантності, на першій, другій та останніх сторінках підручників, виданих у 2013-16 роках, рекомендовано:
- замінити термін «для розумово відсталих дітей»
- на «для дітей з особливими освітніми потребами (F 70)».
Дослухавшись до пропозиції, у кожній школі доцільно роздрукувати й наклеїти відповідні фрагменти на кожному примірнику підручника.
Перелік підручників подано в додатку до листа.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
У статті знайдете рекомендовані МОН корекційно-розвиткові програми для дітей з особливими освітніми потребами