Оновлення навчальних програм початкової школи стосується й дітей з особливими освітніми потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На цьому зауважує Міністерство освіти і науки України, про що повідомляє листом від 30.08.2016 № 2/1-14-1659-16 департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київську міську державну адміністрацію, Інститути післядипломної педагогічної освіти

Зокрема, у листі акцентовано на таких моментах:

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України просить забезпечити врахування відповідних змін у навчальних програмах початкової школи під час організації навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами.

Єдине, зазначені зміни незастосовні в організації навчального процесу дітей з порушенням розумового розвитку.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282671

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді