Зокрема, у листі акцентовано на таких моментах:
- оновлені програми позбавлені фіксованого поурочного поділу
- вчителям надане право самостійно обирати послідовність розкриття навчального матеріалу в межах окремої тези (але так, щоб не порушувалася логіка його викладу)
- неприпустимо перевантажувати учнів завданнями
- змінено орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів.
Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України просить забезпечити врахування відповідних змін у навчальних програмах початкової школи під час організації навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами.
Єдине, зазначені зміни незастосовні в організації навчального процесу дітей з порушенням розумового розвитку.
Початкова школа
- Засоби навчання Нової української школи: початкові класи
- Чи складна формула математичної компетентності молодшого школяра
- Формування читацької компетентності учнів початкової школи
- Який він — нестандартний урок у початковій школі
- З досвіду STEM-освіти у початкових класах
- Організація внутрішньошкільного контролю в початковій школі
- Реагуємо вчасно на порушення мовлення дітей у початковій школі
- Про виховну роботу вчителя початкових класів
- Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи
- Робота з батьками учнів початкової школи в системі розвивального навчання