Як оформлювати доповідну записку у навчальному закладі

48993

Запитання

У школі виникає чимало підстав для написання доповідних записок і щодо учнів, і щодо вчителів. Чи можна уніфікувати подання доповідних записок у школі, якими вимогами керуватися?

Відповідь

Чи запобігли перехресного забруднення: шість чеклістів

Доповідні записки у навчальних закладах складають або з власної ініціативи, або ж за вказівкою згори.

Загалом у школах виникає достатньо підстав для написання доповідних, як-то:

Часто доповідні записки, які стосуються основної діяльності закладу, традиційно (але безпідставно), називають службовими.

У документі керівника школи чи органу управління освітою сповіщають про:

  • конкретні факти, події, ситуацію
  • виконану роботу
  • висновки й пропозиції.

Реквізити внутрішньої доповідної записки

У тексті доповідної записки умовно виокремлюють дві частини, в яких:

  • спершу констатують, подають факти, описують події, у яких пропонують розібратися
  • потім резюмують, подають прохання чи пропозиції доречних дій.

Доповідні, у яких керівника школи інформують про перебіг виконання певних робіт, завдань, подають регулярно. Ті з них, які стосуються діяльності навчального закладу, зберігають протягом п’яти років.

Внутрiшнi доповiднi записки реєструють окремо вiд зовнiшнiх. При цьому реєстрацiйний iндекс зовнiшнiм надають за журналом реєстрацiї вихiдних документiв.

І наостанок: строгих вимог до оформлення доповідних записок немає. Важливим є сам факт існування документа. Тому текст доповідної чи то на учня, чи то на вчителя, чи щодо будь-якої події, явища, ситуації має бути передовсім зрозумілим, недвозначним і читабельним.

Зразок доповідної записки про порушення трудової дисципліни

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4920

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10330