Питання порядку денного розмiщують за важливiстю, складнiстю, часом, вiдведеним для їх обговорення.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Кожне питання, що розглядають, нумерують i зазвичай розпочинають прийменником «про». Наприклад:
- Про стан викладання навчальних дисциплiн у старших класах;
- Про затвердження плану роботи навчального закладу на 2013/2014 навчальний рiк;
- Про дотримання планiв реалiзацiї експериментально-дослiдницької роботи навчального закладу;
- Про затвердження плану заходiв на перiод зимових канiкул 2013/2014 навчального року.
Пiсля кожного питання порядку денного зазначають форму доповiдi, iнiцiали, прiзвище та посаду доповiдача.
Якщо пiд час пiдготовки засiдання педагогiчної ради отримано оперативну iнформацiю, що змiнює прiоритетнiсть розглядуваних питань, порядок денний можна i потрiбно змiнювати.