Нові горизонти НУШ: МОН затвердив стратегію розвитку шкільної освіти до 2030 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН затвердило концептуальні засади освітніх галузей на 2025–2030 роки

МОН представив дорожню карту реформ на 2025-2030 роки

Міністерство освіти і науки України затвердило концептуальні засади освітніх галузей та дорожню карту їх реалізації на 2025–2030 роки. Відповідний наказ підписав міністр освіти і науки Оксен Лісовий.

🧭 ОСВІТНІЙ НАВІГАТОР НА 2025/2026 н.р.

Документ ухвалено з метою забезпечення цілісного, компетентнісного та міжгалузевого підходів у навчальному процесі в межах реформи загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Згідно з наказом:

  • затверджено концептуальні засади та дорожню карту освітніх галузей;
  • Директорат шкільної освіти має оприлюднити документ на офіційному сайті МОН;
  • контроль за виконанням наказу покладено на заступницю міністра Надію Кузьмичову.

Концептуальні засади визначатимуть стратегічні напрями розвитку освітніх галузей у школі на найближчі п’ять років та стануть основою для впровадження нових підходів до навчання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54045

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
529

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110755

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді