Педагогічна рада загальноосвітнього навчального закладу є колегіальним органом управління. Очолює педраду керівник закладу.
Протягом навчального року проводять не менше ніж чотири засідання педагогічної ради, які планують у річному плані роботи.
Види засідань педради визначають, ураховуючи завдання її діяльності.
Завдання педради
Повноваження педагогічної ради поширюються здебільшого на основну діяльність загальноосвітнього навчального закладу — освітню.
Ключові питання до розгляду педрадою визначені у пункті 98 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, як-то:
- коригування та вдосконалення навчально-виховного процесу
- планування й режим роботи закладу
- визначення варіативної складової робочого навчального плану
- підвищення кваліфікації вчителів
- підсумки навчального року (заохочення за успіхи, переведення учнів, видання документів про освіту тощо).
Види засідань педагогічної ради
Критерій класифікації | Вид засідання | Питання до розгляду та (чи) особливості проведення засідань | |
СПРЯМУВАННЯ | науково-педагогічні |
| |
психолого-педагогічні |
| ||
тематичні |
| ||
проблемні |
| ||
підсумкові | підбиття підсумків навчального року, літнього оздоровлення, навчальних досягнень учнів тощо
| ||
настановні |
| ||
комбіновані |
– дотримання вимог нормативно-правових актів – розроблення та затвердження річного плану роботи навчального закладу – підсумки роботи за певний період (напр., за семестр) – перспективне планування – аналізування проблем навчання та виховання, пошук шляхів розв’язання – результати роботи педколективу щодо виконання поставлених завдань – розгляд актуальних наукових досліджень і перспективного педагогічного досвіду задля упровадження | ||
ТЕРМІНИ | планові |
| |
позапланові |
| ||
ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ | традиційні |
| |
нетрадиційні |
– ділової гри – конференції – круглого столу – творчого звіту – дискусії – диспуту – дебатів – аукціону ідей – колоквіуму – конференції – методичного дня – педагогічного консиліуму тощо | ||
модифіковані |
|