Відповідь
Поняття «електронний підручник» розтлумачене в Законі України «Про освіту» (п. 5 ч. 1 ст. 1) та Положенні про електронний підручник, затв. наказом МОН України від 02.05.2018 № 440.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Електронний підручник (посібник) — це електронне навчальне видання із систематизованим викладенням навчального матеріалу, що:
- відповідає освітній програмі
- містить цифрові об’єкти різних форматів
- забезпечує інтерактивну взаємодію.
Е-підручник може бути:
- комп’ютерною програмою
- файлом, відтворюваним за допомогою комп’ютерної програми.
Зміст е-підручника:
- відповідає стандарту освіти, типовій освітній програмі, сучасним науковим результатам
- сприяє повноті розкриття основних наукових положень, використання загальноприйнятої наукової термінології, актуальних відомостей і даних.
Складові е-підручника — це емпіричні, теоретичні, практичні та демонстраційні компоненти, засоби пошуку, відображення, перевірки знань тощо.
В е-підручниках виокремлюють:
- модулі, або тематичні блоки
| ► частина навчального матеріалу, відтворена у вигляді: - тексту
- відеоматеріалів
- аудіоматеріалів
- зображень
- інтерактивних елементів
- + їх комбінацій
|
| ► сукупність даних інтерактивного вмісту, представлених у форматах: - відео
- анімації
- віртуальної чи доповненої реальності
- комп’ютерних моделей (симуляторів)
- + їх поєднання з аудіоінформацією, текстом, зображенням
|
Законом України «Про освіту» передбачені:
- право на доступ до публічних освітніх, наукових та інформаційних ресурсів, зокрема й електронних підручників (ч. 4 ст. 3)
- наукове й методичне забезпечення освіти через видання підручників (посібників), зокрема й електронних (п. 4 ч. 1 ст. 75)
Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису