Що таке електронний підручник

6195

Запитання

У яких документах і як розтлумачене поняття «електронний підручник»?

Відповідь

Поняття «електронний підручник» розтлумачене в Законі України «Про освіту» (п. 5 ч. 1 ст. 1) та Положенні про електронний підручник, затв. наказом МОН України від 02.05.2018 № 440.

12 запитань і відповідей про атестацію

Електронний підручник (посібник) — це електронне навчальне видання із систематизованим викладенням навчального матеріалу, що:

  • відповідає освітній програмі
  • містить цифрові об’єкти різних форматів
  • забезпечує інтерактивну взаємодію.

Е-підручник може бути:

  • комп’ютерною програмою
  • файлом, відтворюваним за допомогою комп’ютерної програми.

Зміст е-підручника:

  • відповідає стандарту освіти, типовій освітній програмі, сучасним науковим результатам
  • сприяє повноті розкриття основних наукових положень, використання загальноприйнятої наукової термінології, актуальних відомостей і даних.

Складові е-підручника — це емпіричні, теоретичні, практичні та демонстраційні компоненти, засоби пошуку, відображення, перевірки знань тощо.

В е-підручниках виокремлюють:

  • модулі, або тематичні блоки

► частина навчального матеріалу, відтворена у вигляді:

  • тексту
  • відеоматеріалів
  • аудіоматеріалів
  • зображень
  • інтерактивних елементів
  • + їх комбінацій
  • мультимедійний контент

► сукупність даних інтерактивного вмісту, представлених у форматах:

  • відео
  • анімації
  • віртуальної чи доповненої реальності
  • комп’ютерних моделей (симуляторів)
  • + їх поєднання з аудіоінформацією, текстом, зображенням

Законом України «Про освіту» передбачені:

  • право на доступ до публічних освітніх, наукових та інформаційних ресурсів, зокрема й електронних підручників (ч. 4 ст. 3)
  • наукове й методичне забезпечення освіти через видання підручників (посібників), зокрема й електронних (п. 4 ч. 1 ст. 75)
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282585

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130200

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57829

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9476