Комітет Ради продовжує боротьбу за зарплату вчителям у розмірі трьох мінімальних

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Освітній комітет продовжив роботу над рішенням щодо підвищення зарплат педагогів

Профспілка та депутати вимагають гарантій

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: листопад 2025
   Скачати  

             

25 листопада 2025 року Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій під головуванням Сергія Бабака продовжив розгляд питання оплати праці педагогічних працівників. У засіданні взяли участь представники уряду та профспілкових організацій.

📝 Положення про службу охорони праці: як скласти

Сергій Бабак повідомив, що після попередньої перерви члени Комітету працювали над узгодженим підходом до підвищення зарплат. Він наголосив на незмінності позиції Комітету щодо виконання статті 61 Закону «Про освіту», яка передбачає мінімальний посадовий оклад педагога на рівні трьох мінімальних зарплат. За його словами, це має залишатися пріоритетом державної політики за умови реальної фінансової спроможності.

Заступниця голови Профспілки працівників освіти і науки України Любов Гарбаренко звернула увагу на необхідність гарантувати стабільне фінансування й дотримання соціальних гарантій педагогів у разі ухвалення нового механізму оплати праці.

Після обговорення народні депутати оголосили перерву для подальшого доопрацювання пропозицій та уточнення економічних розрахунків. Міністерство освіти і науки отримало доручення підготувати необхідні фінансові дані, які стануть основою для узгодженого рішення між Комітетом, урядом і профспілками.

Роботу над проєктом планують продовжити після отримання розрахунків та опрацювання всіх пропозицій. Комітет заявляє, що орієнтуватиметься на законодавчі гарантії та необхідність забезпечення гідного рівня оплати праці педагогів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
135

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110508

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді