Як налагодити супровід веб-сторінки навчального закладу

Порядок функціонування веб-сайтів дошкільних і загальноосвітніх закладів чітко не регламентовано. Свої сторінки в інтернеті заклади створюють чи то з власної ініціативи, чи за розпорядженням органу управління освітою

На локальному рівні, у кожному окремому навчальному закладі, особливості створення, супроводу та наповнення веб-сайту зазвичай визначають внутрішнім нормативним актом.

Положення про веб-сторінку затверджує наказом директор школи (дитсадка).

Адміністратора (редактора) веб-сайту також призначає керівник навчального закладу.

▶ ВЕБІНАР: Емоційний інтелект педагога: як будувати відносини

Призначення відповідальних

Створюючи офіційну сторінку закладу в мережі інтернет, ураховують мету ресурсу та його тип:

Тип

Мета

Хто може бути адміністратором (редактором)

сайт-візитка

  • надання довідкової (недеталізованої) інформації про заклад

  • вихователь
  • вчитель
  • діловод (секретар)

корпоративний

  • підвищення іміджу та представництво школи (дитсадка)
  • потужний інструмент взаємодії з:

– батьками

– педагогічним колективом

– громадськістю

– іншими закладами

– органами місцевого самоврядування

– ЗМІ

– іншими зацікавленими особами

  • системний адміністратор
  • контент-менеджер

Зауважте!

За сучасних інструментів роботи онлайн необхідність спеціальних знань, умінь та навичок програмування, щоб супроводжувати веб-сторінку, поступово зводиться до «нуля»

Межі відповідальності працівників, які супроводжуватимуть сайт навчального закладу, можна диференціювати так:

Суб’єкт

Межі відповідальності

Адміністрація навчального закладу

  • призначення відповідальних за:

– адміністрування сайту

– збір і надання інформації за кожним розділом сайту

– зміст контенту і своєчасність його оновлення

– затвердження контент-плану (переліку обов’язкового контенту) сайту

Адміністратор (редактор)

  • безпека
  • безперебійна робота і програмно-технічна підтримка
  • дотримання базової концепції сайту
  • консультування щодо вимог до інформації та концептуальних нюансів
  • контроль за дотриманням користувачами правил ресурсу
  • моніторинг потреб відвідувачів сайту
  • експлуатація інформаційного ресурсу:

– структура і дизайн

– редагування та корегування текстів

– своєчасна публікація нового та видалення застарілого контенту

– розроблення й упровадження нових сервісів

відвідуваність сайту

Інші посадові особи

  • збір, оброблення, систематизація та надання необхідної інформації за конкретним розділом сайту
  • своєчасне подання інформації адміністратору

З ініціативи членів педагогічного колективу, творчих студій, батьків чи учнів окремий контент (вузькопрофільний, тематичний, спеціальний) можна розміщувати на:

  • блогах
  • спеціальних веб-сторінках

Натомість на офіційному інформаційному ресурсі навчального закладу подають гіперпосилання на них

Наповнення сайту

Інформацію для кожного розділу сайту відповідальні особи:

  • збирають, опрацьовують і систематизують
  • подають адміністратору (редактору) у термін, визначений у контент-плані закладу, або ж за домовленістю.

Інформація, яку подають адміністратору сайту

Критерії

Орієнтовні вимоги

Форма

  • електронна
  • рукописна (для подальшого оцифрування)

Формат

  • Microsoft Word

– текстові дані

  • Microsoft Excel

– графічні дані і таблиці

  • jpg, png

– зображення

Стиль викладу матеріалу

  • публіцистичний
  • діловий
  • науковий

Мова

  • українська
  • іноземна — якщо сайт має кілька мовних версій

Обсяг частин тексту,
символів без пробілів

оптимальний

максимальний

Заголовок

50–80

100

Лід
(перший абзац тексту)

150–200

350

Основний текст

1500–2000

3500

11 змін до Типової інструкції з діловодства 📑

Подробиці створення сайту і ведення блогу навчального закладу — в е-книзі «Медіаактивний навчальний заклад, або Як не загубитися в тенетах інтернету» за посиланням:

Пам’ятка

«Проектуємо сайт навчального закладу»



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді