На локальному рівні, у кожному окремому навчальному закладі, особливості створення, супроводу та наповнення веб-сайту зазвичай визначають внутрішнім нормативним актом.
Положення про веб-сторінку затверджує наказом директор школи (дитсадка).
Адміністратора (редактора) веб-сайту також призначає керівник навчального закладу.
Призначення відповідальних
Створюючи офіційну сторінку закладу в мережі інтернет, ураховують мету ресурсу та його тип:
Тип | Мета | Хто може бути адміністратором (редактором) | ||
сайт-візитка |
|
| ||
корпоративний |
– батьками – педагогічним колективом – громадськістю – іншими закладами – органами місцевого самоврядування – ЗМІ – іншими зацікавленими особами |
|
Межі відповідальності працівників, які супроводжуватимуть сайт навчального закладу, можна диференціювати так:
Суб’єкт | Межі відповідальності | |
Адміністрація навчального закладу |
– адміністрування сайту – збір і надання інформації за кожним розділом сайту – зміст контенту і своєчасність його оновлення – затвердження контент-плану (переліку обов’язкового контенту) сайту | |
Адміністратор (редактор) |
– структура і дизайн – редагування та корегування текстів – своєчасна публікація нового та видалення застарілого контенту – розроблення й упровадження нових сервісів | |
Інші посадові особи |
|
Наповнення сайту
Інформацію для кожного розділу сайту відповідальні особи:
- збирають, опрацьовують і систематизують
- подають адміністратору (редактору) у термін, визначений у контент-плані закладу, або ж за домовленістю.
Інформація, яку подають адміністратору сайту
Критерії | Орієнтовні вимоги | ||
Форма |
| ||
Формат |
| – текстові дані | |
| – графічні дані і таблиці | ||
| – зображення | ||
Стиль викладу матеріалу |
| ||
Мова |
| ||
Обсяг частин тексту, | |||
оптимальний | максимальний | ||
Заголовок | 50–80 | 100 | |
Лід | 150–200 | 350 | |
Основний текст | 1500–2000 | 3500 |
Пам’ятка