Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям НУШ

12003

Запитання

У 2018/2019 навчальному році вчителі початкової школи мають забезпечити освітній процес відповідно до Концепції Нової української школи та нового Державного стандарту початкової освіти. Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Наказом від 05.06.2018 № 595 МОН України надало гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчально-методичній літературі:

упорядники Н. З. Софій, О. В. Онопрієнко, Ю. М. Найда, М. С. Пристінська, І. О. Большакова, за заг. ред. Н. М. Бібік

авт. колектив/заг. ред. проф. Т. М. Сорочан; наук. ред. та впорядкування В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень

Гриф надано, враховуючи рішення колегії МОН від 24.04.2018 (протокол № 4/4-19) «Про схвалення переліку навчально-методичної літератури для початкових класів Нової української школи, що видаватиметься за кошти державного бюджету в 2018 році».

Окрім навчально-методичної літератури, згаданої вище, за державний кошт у цьому році видадуть:

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Організовуємо предметний тиждень у школі

Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Адміністрація школи має лиш усе по порядку організувати
16585

День цивільного захисту в школі: які заходи підготувати та провести

Зазвичай День цивільного захисту планують на квітень-травень. Заняття цього дня мають мотивувати учнів набути практичних навичок захисту за надзвичайних ситуацій. Які виховні заходи провести цього дня — у статті.
38601

Безпечні заклади освіти у період війни

Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
5146

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
213840