Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям НУШ

11572

Запитання

У 2018/2019 навчальному році вчителі початкової школи мають забезпечити освітній процес відповідно до Концепції Нової української школи та нового Державного стандарту початкової освіти. Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Наказом від 05.06.2018 № 595 МОН України надало гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчально-методичній літературі:

упорядники Н. З. Софій, О. В. Онопрієнко, Ю. М. Найда, М. С. Пристінська, І. О. Большакова, за заг. ред. Н. М. Бібік

авт. колектив/заг. ред. проф. Т. М. Сорочан; наук. ред. та впорядкування В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень

Гриф надано, враховуючи рішення колегії МОН від 24.04.2018 (протокол № 4/4-19) «Про схвалення переліку навчально-методичної літератури для початкових класів Нової української школи, що видаватиметься за кошти державного бюджету в 2018 році».

Окрім навчально-методичної літератури, згаданої вище, за державний кошт у цьому році видадуть:

Центральна частина статичний блок 3

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
223804

Створюємо особистий бренд вчителя

Вчитель починає формувати особистий бренд з першої появи у соціальних мережах. Як поводити себе так, щоб перетворити соцмережі на персональний бренд?
16657

Як виявити обдарованих учнів у школі

Зазвичай у кожній школі є місцеві знаменитості — обдаровані діти. Завдяки таким учням навчальні заклади чи не найбільше поліпшують свої різноманітні рейтингові показники. Але ж не рейтингами єдиними
50238

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
189419

Конспект інтегрованого уроку: музика, література та образотворче мистецтво

Під час інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Розглянемо на прикладі організацію та поєднання на уроці музики, літератури й живопису
13336