Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям НУШ

12254

Запитання

У 2018/2019 навчальному році вчителі початкової школи мають забезпечити освітній процес відповідно до Концепції Нової української школи та нового Державного стандарту початкової освіти. Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Наказом від 05.06.2018 № 595 МОН України надало гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчально-методичній літературі:

упорядники Н. З. Софій, О. В. Онопрієнко, Ю. М. Найда, М. С. Пристінська, І. О. Большакова, за заг. ред. Н. М. Бібік

авт. колектив/заг. ред. проф. Т. М. Сорочан; наук. ред. та впорядкування В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень

Гриф надано, враховуючи рішення колегії МОН від 24.04.2018 (протокол № 4/4-19) «Про схвалення переліку навчально-методичної літератури для початкових класів Нової української школи, що видаватиметься за кошти державного бюджету в 2018 році».

Окрім навчально-методичної літератури, згаданої вище, за державний кошт у цьому році видадуть:

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3102

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219779

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431919

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
272102

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
128350