Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям НУШ

12295

Запитання

У 2018/2019 навчальному році вчителі початкової школи мають забезпечити освітній процес відповідно до Концепції Нової української школи та нового Державного стандарту початкової освіти. Яку навчально-методичну літературу обрати вчителям?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Наказом від 05.06.2018 № 595 МОН України надало гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчально-методичній літературі:

упорядники Н. З. Софій, О. В. Онопрієнко, Ю. М. Найда, М. С. Пристінська, І. О. Большакова, за заг. ред. Н. М. Бібік

авт. колектив/заг. ред. проф. Т. М. Сорочан; наук. ред. та впорядкування В. В. Сидоренко, Я. Л. Швень

Гриф надано, враховуючи рішення колегії МОН від 24.04.2018 (протокол № 4/4-19) «Про схвалення переліку навчально-методичної літератури для початкових класів Нової української школи, що видаватиметься за кошти державного бюджету в 2018 році».

Окрім навчально-методичної літератури, згаданої вище, за державний кошт у цьому році видадуть:

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53969

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282980

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110710

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
130477