Який алгоритм самовдосконалення педагога

2549

Запитання

Які кроки самовдосконалення педагога закладу дошкільної освіти?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Особистісна зрілість кожного вихователя проявляється в його умінні визначати свою «зону найближчого розвитку» у професійному значенні, тобто виокремлювати перспективні шляхи розширення зон саморозвитку.

Аби допомогти педагогам у цьому, пропонуємо такий алгоритм дій:

Крок 1. Самоаналіз діяльності — виявлення причини невдач і успіхів.

Наприклад, продіагностуйте комунікативну компетентність за однією з трьох методик.

Крок 2. Формування списку недоліків, які слід усунути, та рис характеру і якостей особистості, що потребують удосконалення й підсилення.

Крок 3. Складання програми­-максимум на рік (відвідування тренінгів, використання різних методів і прийомів самовпливу, робота над мовленням тощо).

Крок 4. Складання програми-­мінімум — плану роботи над собою на місяць/тиждень/день з визначенням чітких термінів дій.

Крок 5. Проведення самомоніторингу та зовнішнього оцінювання — щомісячне аналізування результатів діяльності та корегування програми самовдосконалення.

За матеріалом Марії Галяпи, завідувача дошкільного навчального закладу № 256, Київ

Дізнайтеся, як використовувати SWOT-аналіз у методичній роботі.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
27468

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20940