Який алгоритм самовдосконалення педагога

2662

Запитання

Які кроки самовдосконалення педагога закладу дошкільної освіти?

Відповідь

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Особистісна зрілість кожного вихователя проявляється в його умінні визначати свою «зону найближчого розвитку» у професійному значенні, тобто виокремлювати перспективні шляхи розширення зон саморозвитку.

Аби допомогти педагогам у цьому, пропонуємо такий алгоритм дій:

Крок 1. Самоаналіз діяльності — виявлення причини невдач і успіхів.

Наприклад, продіагностуйте комунікативну компетентність за однією з трьох методик.

Крок 2. Формування списку недоліків, які слід усунути, та рис характеру і якостей особистості, що потребують удосконалення й підсилення.

Крок 3. Складання програми­-максимум на рік (відвідування тренінгів, використання різних методів і прийомів самовпливу, робота над мовленням тощо).

Крок 4. Складання програми-­мінімум — плану роботи над собою на місяць/тиждень/день з визначенням чітких термінів дій.

Крок 5. Проведення самомоніторингу та зовнішнього оцінювання — щомісячне аналізування результатів діяльності та корегування програми самовдосконалення.

За матеріалом Марії Галяпи, завідувача дошкільного навчального закладу № 256, Київ

Дізнайтеся, як використовувати SWOT-аналіз у методичній роботі.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45528

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
30563