Учасникам НМТ-2024 можуть анулювати результати

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кому з учасників НМТ-2024 анулюють результати — коментар директорки УЦОЯО

Використання пристроїв під час НМТ-2024

Протокол засідань команди психолого‑педагогічного супроводу

Учасникам і учасницям Національного мультипредметного тесту можуть анулювати результати за порушення правил проходження тестування. У такому випадку вони втратять право на вступ до закладів вищої освіти у 2024 році.

Таку інформацію зазначила директорка Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко. 

Насамперед майбутнім абітурієнтам і абітурієнткам під час складання іспиту було заборонено мати при собі пристрої зчитування, обробки й відтворення інформації:

  • смартгодинник;
  • калькулятори;
  • флешки;
  • навушники тощо,

а також рукописні й друковані матеріали, що не передбачені порядком проведення тестування.

Як зауважила керівниця УЦОЯО, якщо в учасника / учасниці під час НМТ виявили, наприклад, мобільний телефон чи шпаргалки або якщо він / вона під час оцінювання консультувався (-лася) з кимось із колег, такі порушення зафіксують у протоколах.

«Відповідно результати мультитесту анулюють», — розповіла вона.

Окрім того, за її словами, під час основної сесії НМТ-2024 були ситуації, коли учасники не змогли закінчити тестування через недобросовісну поведінку під час оцінювання.

«На жаль, є такі випадки. Вони не поодинокі. Є в абсолютно всіх регіонах України й за кордоном. Але їх не багато», — акцентувала Тетяна Вакуленко.

Відповідно до даних УЦОЯО, торік анулювали результати 90-а учасникам і учасницям, які проявили недоброчесність. Загалом у НМТ-2023 взяли участь приблизно 280 тисяч осіб.

За матеріалами 24tv

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
236

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54155

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
716

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110949

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді