Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

758
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, Київ

Запитання

Голова районної організації профспілки працює за сумісництвом вчителем у школі. Яку максимальну кількість годин можна надати працівнику в закладі освіти?

Відповідь

Детальний матеріал

Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

Переглянути

Сумісництво – це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця — фізичної особи. Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу. Це визначено статтею 102-1 КЗпП.

Нині немає переліку робіт, які не вважаються сумісництвом. Немає також обмежень на роботу за сумісництвом, а також часових обмежень, що діяли для певних категорій працівників.

Основним при сумісництві є виконання роботи у вільний від основної роботи час. Тому голова профспілкової організації може виконувати роботу вчителя у закладі загальної середньої освіти поза межами основного робочого часу, в обсязі, який можливий залежно від графіка роботи такого працівника та розкладу начальних занять у закладі освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81757

Спеціальне навчання з охорони праці працівників

У керівників закладів освіти часто виникають питання, пов’язані з навчанням працівників, які виконують роботи підвищеної небезпеки, як-от працівника котельні, працівників, які виконують роботи на висоті тощо. Яке навчання таким працівникам закладу потрібно проводити? Як це врегульовано у законодавстві? Роз’яснення експерта читайте далі.
8338

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
1361

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
6460