Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

350
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, Київ

Запитання

Голова районної організації профспілки працює за сумісництвом вчителем у школі. Яку максимальну кількість годин можна надати працівнику в закладі освіти?

Відповідь

Детальний матеріал

Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

Переглянути

Сумісництво – це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця — фізичної особи. Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу. Це визначено статтею 102-1 КЗпП.

Нині немає переліку робіт, які не вважаються сумісництвом. Немає також обмежень на роботу за сумісництвом, а також часових обмежень, що діяли для певних категорій працівників.

Основним при сумісництві є виконання роботи у вільний від основної роботи час. Тому голова профспілкової організації може виконувати роботу вчителя у закладі загальної середньої освіти поза межами основного робочого часу, в обсязі, який можливий залежно від графіка роботи такого працівника та розкладу начальних занять у закладі освіти.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
78745

Тайм-менеджмент педагога: встигнути все

Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
6648

Підбиваємо підсумки атестації педагогічних працівників

Підсумки атестації педагогічних працівників підбивають після того, як атестаційні комісії ухвалять відповідні рішення. З’ясуємо, як підбивають підсумки атестації, які документи оформлюють за її результатами
57865

Розбудовуємо внутрішню систему забезпечення якості освіти: два етапи

Внутрішня система забезпечення якості освіти — це сукупність умов, процедур і заходів у закладі освіти, що забезпечують ефективність освітніх та управлінських процесів, які впливають на якість результатів навчання учнів, забезпечують формування їхніх ключових компетентностей та сприяють усебічному розвитку особистості учнів
299

Особливості присвоєння педагогічних звань працівникам закладів загальної середньої освіти

За результатами атестації педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють, зокрема, педагогічні звання. Розглянемо, які встановлено вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника для присвоєння йому педагогічного звання
18736