Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

305
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України

Запитання

Голова районної організації профспілки працює за сумісництвом вчителем у школі. Яку максимальну кількість годин можна надати працівнику в закладі освіти?

Відповідь

Детальний матеріал

Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

Переглянути

Сумісництво – це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця — фізичної особи. Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу. Це визначено статтею 102-1 КЗпП.

Нині немає переліку робіт, які не вважаються сумісництвом. Немає також обмежень на роботу за сумісництвом, а також часових обмежень, що діяли для певних категорій працівників.

Основним при сумісництві є виконання роботи у вільний від основної роботи час. Тому голова профспілкової організації може виконувати роботу вчителя у закладі загальної середньої освіти поза межами основного робочого часу, в обсязі, який можливий залежно від графіка роботи такого працівника та розкладу начальних занять у закладі освіти.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Тайм-менеджмент педагога: встигнути все

Із статті дізнаєтеся: як сортувати справи не за часом, а «за розміром»; які чотири методи тайм-менеджменту ефективні у плануванні справ; як за допомогою піраміди відсікати зайве, щоб зосередитися на важливих справах; як отримати задоволення від виконання складних завдань
6289

Підбиваємо підсумки атестації педагогічних працівників

Підсумки атестації педагогічних працівників підбивають після того, як атестаційні комісії ухвалять відповідні рішення. З’ясуємо, як підбивають підсумки атестації, які документи оформлюють за її результатами
49145

Внутрішня система забезпечення якості освіти: два етапи розбудови

Питання внутрішньої системи забезпечення якості освіти не втрачає актуальності. Цей процес — постійний і потребує змін та удосконалення. Задля чого має функціонувати внутрішня система забезпечення якості освіти? Коротко про етапи її розбудови читайте у статті.
205

Особливості присвоєння педагогічних звань працівникам закладів загальної середньої освіти

За результатами атестації педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють, зокрема, педагогічні звання. Розглянемо, які встановлено вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника для присвоєння йому педагогічного звання
18133

Страховий стаж і як він впливає на оплату лікарняного

Що таке страховий стаж і як він впливає на оплату лікарняного? Хто має право на стовідсоткове відшкодування лікарняного? Як нараховують страховий стаж? На ці та інші запитання про страховий стаж відповідаємо у статті
13632