Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

134
Автор
начальник управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України

Запитання

Голова районної організації профспілки працює за сумісництвом вчителем у школі. Яку максимальну кількість годин можна надати працівнику в закладі освіти?

Відповідь

Детальний матеріал

Яке максимальне педагогічне навантаження можна встановити вчителю-суміснику

Переглянути

Сумісництво – це виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця — фізичної особи. Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу. Це визначено статтею 102-1 КЗпП.

Нині немає переліку робіт, які не вважаються сумісництвом. Немає також обмежень на роботу за сумісництвом, а також часових обмежень, що діяли для певних категорій працівників.

Основним при сумісництві є виконання роботи у вільний від основної роботи час. Тому голова профспілкової організації може виконувати роботу вчителя у закладі загальної середньої освіти поза межами основного робочого часу, в обсязі, який можливий залежно від графіка роботи такого працівника та розкладу начальних занять у закладі освіти.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Завдання та обов’язки вчителя у посадовій інструкції за новим Профстандартом

З’ясуємо, які завдання й обов’язки визначають у посадовій інструкції вчителя закладу загальної середньої освіти. Врахуємо функції вчителя, визначені новим Професійним стандартом
22554

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
77829

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
56262

Який він – сучасний керівник закладу освіти?

Креативний, самодостатній, розуміє як створити комфортний освітній простір у закладі, реалізовує успішні ідеї щодо покращення якості освіти, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів. Впізнаєте себе? Тоді ви ідеально підходите на посаду керівника. Та це ще не всі характеристики. Детальніше - у публікації.
32329

Про імідж сучасного педагога і ще дещо

В українському суспільстві сьогодні іде суперечка, яким має бути образ сучасного вчителя. Зіткнулись два погляди на особистість наставника – традиційний, який вимагає ліпити з кожного педагога майже ікону, і модерністський, що ніяк не ідеалізує надавача знань, а сприймає його, як пересічну людину з усіма її недоліками. Тож який він, авторитетний учитель, – спробуємо розібратись і ми.
6657