Оновлено піклувальну раду Міжнародної української школи для учнів за кордоном

«Поліпшуємо освіту для учнів за кордоном» — девіз нової піклувальної ради Міжнародної української школи

Діяльність Міжнародної української школи

Як сформувати безпечне і здорове освітнє середовище

Наразі близько 390 тисяч українських учнів перебувають за кордоном. Загалом дітей, які виїхали в інші країни, ще більше, оскільки не всі продовжують учитися в українських школах. Одним із містків між цими дітьми й Україною є Державний ліцей «Міжнародна українська школа».

Українські школярі, які нині за кордоном, можуть здобувати освіту в МУШ за екстернатною формою навчання. Також школа співпрацює з освітніми центрами, створеними при громадських організаціях / асоціаціях за кордоном. 

Ліцей МУШ проводить семестрове й річне оцінювання учнів для того, щоб вони могли отримати документи про освіту державного зразка та продовжити навчання в школах або університетах після повернення в Україну.

Зокрема, у МУШ уже навчаються 7130 учнів із понад 70 країн, заклад співпрацює з 42 освітніми центрами. У МОН планують збільшити цю кількість і перетворити МУШ на місце, куди насамперед звертатимуться батьки за кордоном для забезпечення української освіти для своїх дітей. Завдяки поліпшенню комунікації між МУШ і батьками, співпраці з освітніми інституціями в різних країнах, а також підвищенню спроможності школи прийняти ще більше дітей. 

Для досягнення цього потрібно насамперед затвердити оновлений склад піклувальної ради Державного ліцею «Міжнародна українська школа». Це колегіальний орган, завдання якого на найближчий час:

  • сприяння стабільній роботі й розвитку МУШ, напрацювання пропозицій до стратегії та плану роботи закладу;
  • зростання кількості освітніх центрів, з якими співпрацює МУШ, та охоплення українською освітою більшої кількості дітей за кордоном;
  • допомога в підвищенні якості роботи МУШ за допомогою сучасних електронних інструментів;
  • сприяння стабільності державного фінансування і пошуку додаткових коштів, що дасть змогу розширити штат працівників та поліпшити роботу МУШ;
  • допомога МУШ у збереженні зв’язків дітей за кордоном з Україною.

Щодо складу цього органу, то оловою піклувальної ради став Роман Грищук — народний депутат України, член Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. Також до піклувальної ради ввійшли:

  • Сергій Колебошин — народний депутат України, заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій;
  • Валерія Іонан — заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції
  • Таміла Ташева — постійна представниця Президента України в Автономній Республіці Крим;
  • Андрій Шевченко — голова Місії Світового конгресу українців, ексзаступник міністра оборони України, Надзвичайний і Повноважний Посол України в Канаді (2015-2021 роки);
  • Оксана Воронецька — заступниця директора громадської організації «Міжнародна українська школа Литви»;
  • Оксана Лебедєва — засновниця громадської організації «Gen.Ukrainian».

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4955

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10410

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді