Оновлено піклувальну раду Міжнародної української школи для учнів за кордоном

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

«Поліпшуємо освіту для учнів за кордоном» — девіз нової піклувальної ради Міжнародної української школи

Діяльність Міжнародної української школи

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Наразі близько 390 тисяч українських учнів перебувають за кордоном. Загалом дітей, які виїхали в інші країни, ще більше, оскільки не всі продовжують учитися в українських школах. Одним із містків між цими дітьми й Україною є Державний ліцей «Міжнародна українська школа».

Українські школярі, які нині за кордоном, можуть здобувати освіту в МУШ за екстернатною формою навчання. Також школа співпрацює з освітніми центрами, створеними при громадських організаціях / асоціаціях за кордоном. 

Ліцей МУШ проводить семестрове й річне оцінювання учнів для того, щоб вони могли отримати документи про освіту державного зразка та продовжити навчання в школах або університетах після повернення в Україну.

Зокрема, у МУШ уже навчаються 7130 учнів із понад 70 країн, заклад співпрацює з 42 освітніми центрами. У МОН планують збільшити цю кількість і перетворити МУШ на місце, куди насамперед звертатимуться батьки за кордоном для забезпечення української освіти для своїх дітей. Завдяки поліпшенню комунікації між МУШ і батьками, співпраці з освітніми інституціями в різних країнах, а також підвищенню спроможності школи прийняти ще більше дітей. 

Для досягнення цього потрібно насамперед затвердити оновлений склад піклувальної ради Державного ліцею «Міжнародна українська школа». Це колегіальний орган, завдання якого на найближчий час:

  • сприяння стабільній роботі й розвитку МУШ, напрацювання пропозицій до стратегії та плану роботи закладу;
  • зростання кількості освітніх центрів, з якими співпрацює МУШ, та охоплення українською освітою більшої кількості дітей за кордоном;
  • допомога в підвищенні якості роботи МУШ за допомогою сучасних електронних інструментів;
  • сприяння стабільності державного фінансування і пошуку додаткових коштів, що дасть змогу розширити штат працівників та поліпшити роботу МУШ;
  • допомога МУШ у збереженні зв’язків дітей за кордоном з Україною.

Щодо складу цього органу, то оловою піклувальної ради став Роман Грищук — народний депутат України, член Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. Також до піклувальної ради ввійшли:

  • Сергій Колебошин — народний депутат України, заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій;
  • Валерія Іонан — заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції
  • Таміла Ташева — постійна представниця Президента України в Автономній Республіці Крим;
  • Андрій Шевченко — голова Місії Світового конгресу українців, ексзаступник міністра оборони України, Надзвичайний і Повноважний Посол України в Канаді (2015-2021 роки);
  • Оксана Воронецька — заступниця директора громадської організації «Міжнародна українська школа Литви»;
  • Оксана Лебедєва — засновниця громадської організації «Gen.Ukrainian».

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5669

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77872

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4422

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82138

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді