У МОН опублікували фінальні розрахунки субвенції для кожної громади

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оприлюднено інформаційні довідки про фінальні розрахунки освітньої субвенції

Розподіл освітньої субвенції

Чи зобов’язані керівники закладів освіти подавати декларацію

У Міністерстві освіти і науки оприлюднили фінальні розрахунки обсягів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2024 рік. Інформаційні довідки доступні за посиланням.

Завдяки цим довідкам засновники закладів освіти можуть аналізувати ефективність мережі закладів та ухвалювати управлінські рішення щодо її зміни.

Насамперед довідка для кожного місцевого бюджету містить:

  • базову інформацію про засновника й огляд розподілу освітньої субвенції, включно з історією розподілу з 2019 року (або з моменту створення територіальної громади);
  • підсумки розподілу освітньої субвенції та детальний розрахунок на 2024 рік згідно з формулою розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами (постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1088);
  • графічну інформацію щодо розподілу освітньої субвенції, що дає змогу порівняти динаміку зміни окремих параметрів;
  • інформацію про зміни в мережі закладів загальної середньої освіти загалом в області та в окремих територіальних громадах за період з 5 вересня 2019 року до 1 жовтня 2023 року;
  • перелік комунальних ЗЗСО, у якому виокремлено:
    • кількість учнів і класів опорних закладів зазначено без урахування філій, інформацію щодо філій наведено окремо;
    • кількість учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою;
    • співвідношення фактичної наповнюваності класів закладу до розрахункової, визначеної для бюджету громади відповідно до формули розподілу освітньої субвенції;
  • перелік тих приватних ЗЗСО, які потрапили до розрахунку обсягу освітньої субвенції 2024 року.

Окрім того, на сайті освітнього відомства представлено дашборд з освітніми індикаторами. У ньому доступні численні дані, що також стануть у пригоді для аналізу освітньої ситуації та мережі ЗЗСО для кожної територіальної громади.

Під час розподілу освітньої субвенції було використано дані закладів освіти з програмно-апаратного комплексу «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту».

Для актуальності відповідних даних у МОН наголосили про постійну актуалізацію баз із персональними даними учнів протягом усього року. Це дасть змогу Міністерству освіти і науки України оперативно відстежувати міграції учнів і, якщо потрібно, перерозподіляти освітню субвенцію.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1685

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
304

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54219

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
767

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111069

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді