В ЮНІСЕФ дослідили наслідки воєнного стану на психічне здоров’я дітей

За два роки повномасштабної війни діти у прифронтових регіонах провели понад 7 місяців в укриттях — ЮНІСЕФ

Діти в укриттях закладів освіти

Демотивованість учня: ознаки та рекомендації

Діти, які проживають на прифронтових територіях в Україні, з 24 лютого 2022 року змушені були провести від 3000 до 5000 годин, або 4-7 місяців, в укриттях під час повітряних тривог.

Таку інформацію зазначили ЮНІСЕФ — Дитячий фонд ООН. 

Згідно з їх даними, з лютого 2022 року у Запорізькій та Харківській областях повітряну тривогу було оголошено близько 3500 разів, у Донецькій — майже 6200.

«Це має руйнівний вплив на психічне здоров’я дітей та їхні можливості навчатися ефективно. Особливо важко в зимовий період — тисячі дітей змушені ховатися в холодних та сирих підвалах, оскільки через обстріли багато родин залишилися без опалення, водо- та електропостачання», — повідомляється в матеріалі організації.

Окрім того, в ЮНІСЕФ акцентували на руйнівних наслідках, якими загрожує така ситуація психічному здоров’ю дітей, зокрема їхній здатності до навчання.

«Через постійні обстріли діти в Україні майже не мають можливості оговтатися від  страждань і травм, пов’язаних із війною, а кожна сирена, кожен звук вибухів приносять ще більше переживань. Освіта дає дітям відчуття надії та стабільності. Але мільйони українських школярів мають проблеми з доступом до освіти або ж не мають можливості навчатися взагалі», — наголосила Виконавча директорка ЮНІСЕФ  Кетрін Рассел.

Відповідно до результатів опитування, половина дітей віком 13–15 років має проблеми зі сном, а кожен п’ятий потерпає від нав’язливих думок та спогадів, які є типовими симптомами посттравматичного стресового розладу. Три чверті нещодавно опитаних дітей та молоді віком від 14 до 34 років повідомили про потребу в емоційній або психологічній підтримці. Проте менш ніж третина з них звернулася по допомогу.

За матеріалами ЮНІСЕФ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4946

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10369

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді