Учителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, запрошують до участі в конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці».
Організатор — Український інститут медіа та комунікації.
Хто може брати участь: вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.
Що потрібно зробити:
- до 18 листопада заповнити онлайн-форму
- розповісти:
- який саме інструмент використовує вчитель
- надати тему і мету конкретного уроку
- пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку і формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність.
Що розуміють під онлайн-інструментами — інтернет-сервіси, за допомогою яких можна, наприклад:
- створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів
- працювати із великими даними
- комунікувати, виявляти фейки
- дбати про власну кібербезпеку тощо.
Конкурс оцінюватиме професійне журі, у складі якого — педагоги та експерти зі сфери медіа і нових технологій.
При оцінюванні перевагу надаватимуть тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа.
Призи. П’ятеро переможців отримають:
- сертифікати
- тематичні навчальні матеріали (книжки)
- добірку професійних видань від Цифрового видавництва Експертус.
Учитель/учителька, яка/який посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки Марії Жданової, яка разом із учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.
Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.
Читати в електронному журналі
- Хто впроваджує медіаосвіту в Україні
- Як упроваджувати медіаосвіту в школі
- Медіаосвіта: два орієнтири для завуча
- Як навчати медіакультури
- Вчимося навчати медіаграмотності: майстер-клас для вчителів
- Акценти медіапросвіти батьків
- Як використовувати сучасний фольклор у полі медіаграмотності
- Новинна грамотність педагога: навчаймось, аби навчати
- Запитання як висхідна точка критичного мислення
- Гра-вікторина до батьківських зборів «Медіабезпека дитини»