Конкурс для вчителів «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено конкурс для вчителів з медіаграмотності

Учителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, запрошують до участі в конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці».

Організатор — Український інститут медіа та комунікації.

заповніть онлайн-анкету

Хто може брати участь: вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.

Що потрібно зробити:

  • до 18 листопада заповнити онлайн-форму
  • розповісти:
    • який саме інструмент використовує вчитель
    • надати тему і мету конкретного уроку
    • пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку і формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність.

Що розуміють під онлайн-інструментами — інтернет-сервіси, за допомогою яких можна, наприклад:

  • створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів
  • працювати із великими даними
  • комунікувати, виявляти фейки
  • дбати про власну кібербезпеку тощо.

Конкурс оцінюватиме професійне журі, у складі якого — педагоги та експерти зі сфери медіа і нових технологій.

При оцінюванні перевагу надаватимуть тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа.

Призи. П’ятеро переможців отримають:

Учитель/учителька, яка/який посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки Марії Жданової, яка разом із учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3436

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220218

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432376

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді