Конкурс для вчителів «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено конкурс для вчителів з медіаграмотності

Учителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, запрошують до участі в конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці».

Організатор — Український інститут медіа та комунікації.

заповніть онлайн-анкету

Хто може брати участь: вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.

Що потрібно зробити:

  • до 18 листопада заповнити онлайн-форму
  • розповісти:
    • який саме інструмент використовує вчитель
    • надати тему і мету конкретного уроку
    • пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку і формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність.

Що розуміють під онлайн-інструментами — інтернет-сервіси, за допомогою яких можна, наприклад:

  • створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів
  • працювати із великими даними
  • комунікувати, виявляти фейки
  • дбати про власну кібербезпеку тощо.

Конкурс оцінюватиме професійне журі, у складі якого — педагоги та експерти зі сфери медіа і нових технологій.

При оцінюванні перевагу надаватимуть тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа.

Призи. П’ятеро переможців отримають:

Учитель/учителька, яка/який посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки Марії Жданової, яка разом із учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершення 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти

Усе про завершення 2024/2025 навчального року: дати, оцінювання, документи та особливі випадки. МОН роз'яснює ключові питання для шкіл: визначення термінів, подолання освітніх втрат, переведення учнів, видача документів - зокрема за кордоном та з відзнакою, заохочення та оцінювання досягнень.
47213

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
427581

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді