Конкурс для вчителів «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено конкурс для вчителів з медіаграмотності

Учителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, запрошують до участі в конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці».

Організатор — Український інститут медіа та комунікації.

заповніть онлайн-анкету

Хто може брати участь: вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.

Що потрібно зробити:

  • до 18 листопада заповнити онлайн-форму
  • розповісти:
    • який саме інструмент використовує вчитель
    • надати тему і мету конкретного уроку
    • пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку і формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність.

Що розуміють під онлайн-інструментами — інтернет-сервіси, за допомогою яких можна, наприклад:

  • створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів
  • працювати із великими даними
  • комунікувати, виявляти фейки
  • дбати про власну кібербезпеку тощо.

Конкурс оцінюватиме професійне журі, у складі якого — педагоги та експерти зі сфери медіа і нових технологій.

При оцінюванні перевагу надаватимуть тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчати матеріал під час уроку, а й формувати непасивного споживача медіа.

Призи. П’ятеро переможців отримають:

Учитель/учителька, яка/який посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки Марії Жданової, яка разом із учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
131387

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
252912

Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури

Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
212

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1773

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді