У які строки і як проходить атестація вчителя на присвоєння вищої категорії

10206

Запитання

У якому порядку відбувається атестація вчителя, який претендує на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»? Які документи й куди подають?

Відповідь

Атестація вчителя, який претендує на кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» відбувається згідно з нормами Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Присвоювати вищу категорію уповноважені атестаційні комісії другого та третього рівнів.

Передовсім учитель має бути включеним до списків, затверджених атестаційною комісією школи. Ці списки подає до 10 жовтня керівник закладу, він же до 1 березня представляє до комісії характеристику на вчителя.

Атестаційна комісія навчального закладу (школи):

Якщо вчитель відповідає вимогам для присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», то комісія клопоче до атестаційної комісії вищого рівня. Про це зазначають у ІІ розділі атестаційного листа.

Атестаційна комісія вищого рівня (місцевого органу управління освітою) розглядає клопотання і до 10 квітня приймає своє рішення.

За схвалення клопотання керівник органу управління освітою:

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
5076

Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру

Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15801