Участь у семінарі безплатна за умови реєстрації та отримання підтвердження на електронну пошту
27 квітня о 10:00 год. у приміщенні Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова (вул. Пирогова, 9) відбудеться семінар «Оцінювання діяльності шкіл. Досвід Литви».
Організатори — Державна служба якості освіти України спільно з Національним агентством з оцінювання шкіл Литовської Республіки.
ПРОГРАМА семінару «Оцінювання діяльності шкіл. Досвід Литви»
Доповідачі:
- Відмантас Юрґайтіс, директор Національного агентства з оцінювання шкіл
- Єлизавета Тумловська, методист відділу самооцінювання шкіл Національного агентства з оцінювання шкіл.
Під час зустрічі оглянуть досвід Литовської республіки щодо:
- стандартів і рекомендацій з організації та функціонування у закладах загальної середньої освіти внутрішньої системи забезпечення якості освіти
- державного нагляду (контролю) за закладами освіти щодо дотримання ними законодавства
- оцінювання діяльності шкіл.
Щоб взяти участь у заході, потрібно зареєструватися за формою .
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?