Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу було затверджене ще 2010 року
МОН України наказом від 16.04.2018 № 372 затвердило Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти.
Мета застосування Примірного положення — вдосконалення методичної роботи та стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти.
Структура Примірного положення:
- Загальні положення
- Мета, основні принципи діяльності та функції методичного кабінету закладу дошкільної освіти
- Основні завдання діяльності методичного кабінету
- Наповнення методичного кабінету.
12 запитань і відповідей про атестацію
Допоможіть святому Миколаю з подарунками: спечіть разом з дошкільниками «миколайчики» — традиційне печиво для свята
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків