Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу було затверджене ще 2010 року
МОН України наказом від 16.04.2018 № 372 затвердило Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти.
Мета застосування Примірного положення — вдосконалення методичної роботи та стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти.
Структура Примірного положення:
- Загальні положення
- Мета, основні принципи діяльності та функції методичного кабінету закладу дошкільної освіти
- Основні завдання діяльності методичного кабінету
- Наповнення методичного кабінету.
12 запитань і відповідей про атестацію
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Допоможіть святому Миколаю з подарунками: спечіть разом з дошкільниками «миколайчики» — традиційне печиво для свята
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання