Слова «батьківський дім», «сім’я», «родина», відчуття «я вдома, а значить я в безпеці» всотуються у підсвідомість людини з перших років життя. Проте дім, домівка — це притулок і захист не лише для людини, а для будь-кого живого: звіра, пташини, комахи тощо. Тож маємо навчити дітей з повагою ставитися не лише до іншої особистості, істоти, а й до її особистої території — житла. Докладніше про це — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 1/2017
У новому 2017 році з-поміж різних форм організації дитячої активності пропонуємо обрати пріоритетною проектну діяльність.
Тема першого проекту — «Мій дім» — проста й конкретна. Вона стосується не лише людини, адже дім — найближчий осередок для будь-кого живого. Методичні поради щодо організації проектної діяльності у межах цієї теми подано у вступній статті.
До проекту «Мій дім» на сторінках журналу подано такі матеріали, як-от:
- дерево цілей
- ідея, програмовий зміст, очікувані результати проживання
- змістове наповнення тематичних днів
- плани-конспекти інтегрованих занять для кожного дня
На картках картотеки описано ігри, вправи та інші форми роботи, так звані справи дня, які можна пропонувати дошкільникам у межах реалізації проекту.
На кольорових сторінках січневого числа:
- асоціативна карта й аудит до теми
- майстер-класи зі створення різних будиночків та прикраси для дому — топіарію
- ілюстрація «Мій дім».
А на обкладинці — умовні позначення різних форм роботи з дошкільниками, які використовуються в журналі.
До вашої уваги кілька нових рубрик — «Ігротека», «Книжчин дім» та підрубрика «Бабусина скриня».
Докладніше про це, а також поради щодо організації з дітьми квесту, завдання для самостійної діяльності дітей, конспект інтегрованого заняття з англійської мови «My house» — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 1/2017.
Які переваги й недоліки використання фонограми у навчанні дітей співати? Наводимо аргументи «за» та «проти», а також пропонуємо компроміс у цьому питанні
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Від імунітету до міцної ходи: як використовувати доріжки здоров'я під час ранкової гімнастики на свіжому повітрі під час літнього оздоровчого періоду в дитсадку.
Індивідуальна програма розвитку дитини в закладі дошкільної освіти забезпечує індивідуалізацію розвитку і навчання дитини з особливими освітніми потребами. Який зміст програми — читайте у статті та просто зараз скачайте зразок для її заповнення.